Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji bezpośrednio w serwisie producenta.

Cały towar można reklamować odsyłając go do nas.

 

Reklamacje
CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI - 2 lata

Drogi Kliencie, staramy się aby oferowany towar był najwyższej jakości i pozbawiony wad. Jeśli zauważysz że zakupiony produkt, który otrzymałeś posiada wady (jakościowe lub inne powstałe podczas dostawy), możesz złożyć reklamację. W tym celu prosimy wysłać go do nas wraz z opisem wady oraz informacją o okolicznościach jej wystąpienia.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
  • Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego.
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni roboczych od dnia dostarczenia do nas reklamowanego towaru. W przypadku uzasadnionej reklamacji następuje wydanie towaru w formie w jakiej został on do nas dostarczony.

WAŻNE - Produkt powinien być kompletny - Produkt musi być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport do nas.

reklamacja

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W ciągu 14 dni od zwrotu oddajemy pełną wartość produktu w przypadku, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny, nie rozplombowany i zostanie zwrócony wraz z wszelkimi ewentualnymi dodatkami. Do zwracanego towaru należy dołączyć oświadczenie na piśmie o odstąpieniu od zawartej umowy lub dostarczyć je oddzielnie.

2. Koszt transportu zwracanego produktu pokrywa klient. Firma Acomp dokonuje zwrotu kwoty za produkty oraz dodatkowo zwrotu za dostawę zamówionych produktów w kwocie najtańszej dostawy dostępnej w sklep.acomp.pl

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:
Acomp
ul. Kilińskiego 242 L9
93-133 Łódź

Ja ................................................ niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży nr ................................
następujących rzeczy......................................

Data zawarcia umowy ................

Imię i nazwisko ..........................

Adres ..........................................

Wpłatę w kwocie ..................
proszę zwrócić na konto ..................................................................................

Data ............................................

Podpis

*** Zwrot wpłaty nastąpi w formie w jakiej został dokonany. W przypadku e-płatności jeśli nie będzie to już możliwe to zwrot nastąpi na wskazane konto bankowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl