
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji bezpośrednio w serwisie producenta.
Cały towar można reklamować odsyłając go do nas.
Reklamacje
CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI - 2 lata
Drogi Kliencie, staramy się aby oferowany towar był najwyższej jakości i pozbawiony wad. Jeśli zauważysz że zakupiony produkt, który otrzymałeś posiada wady (jakościowe lub inne powstałe podczas dostawy), możesz złożyć reklamację. W tym celu prosimy wysłać go do nas wraz z opisem wady oraz informacją o okolicznościach jej wystąpienia.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
- Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego.
- Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni roboczych od dnia dostarczenia do nas reklamowanego towaru. W przypadku uzasadnionej reklamacji następuje wydanie towaru w formie w jakiej został on do nas dostarczony.
WAŻNE - Produkt powinien być kompletny - Produkt musi być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport do nas.

Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
W ciągu 14 dni od zwrotu oddajemy pełną wartość produktu w przypadku, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny, nie rozplombowany i zostanie zwrócony wraz z wszelkimi ewentualnymi dodatkami. Do zwracanego towaru należy dołączyć oświadczenie na piśmie o odstąpieniu od zawartej umowy lub dostarczyć je oddzielnie.
2. Koszt transportu zwracanego produktu pokrywa klient. Firma Acomp dokonuje zwrotu kwoty za produkty oraz dodatkowo zwrotu za dostawę zamówionych produktów w kwocie najtańszej dostawy dostępnej w sklep.acomp.pl
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Acomp
ul. Kilińskiego 242 L9
93-133 Łódź
Ja ................................................ niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży nr ................................
następujących rzeczy......................................
Data zawarcia umowy ................
Imię i nazwisko ..........................
Adres ..........................................
Wpłatę w kwocie ..................
proszę zwrócić na konto ..................................................................................
Data ............................................
Podpis
*** Zwrot wpłaty nastąpi w formie w jakiej został dokonany. W przypadku e-płatności jeśli nie będzie to już możliwe to zwrot nastąpi na wskazane konto bankowe.