nasze aukcje
logo allegro.pl
bestsellery
Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
72,99 zł 59,34 zł
szt.
R7 MaGProfessional do silnika  (benzyna/LPG/diesel)
R7 MaGProfessional do silnika (benzyna/LPG/diesel)
52,90 zł 43,01 zł
szt.
R3 Fuel do paliwa (PB, ON, BIO)
R3 Fuel do paliwa (PB, ON, BIO)
42,90 zł 34,88 zł
szt.
bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy
    (14 dni na zwrot towaru
    - od momentu jego otrzymania)
  • Szyfrowane dane i transakcje
informacje dodatkowe

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji. W razie konieczności obsługa sklepu będzie się z Tobą kontaktować także telefonicznie. Pamiętaj, że przysługuje Tobie prawo odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny.

XENUM M-Flush bezkwasowa płukanka z lubrykantem/6L 350 ml

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 76,00 zł 76.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 61,79 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 7 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

XENUM M-Flush 350 ml - bezkwasowy środek w technologii High-Tech do czyszczenia wnętrza silnika. To płukanka myjąco-dyspergująca oparta na pochodnych oleju, a nie nafcie jak za czasów PRLu. Zawiera silny lubrykant pozwalający stopniowo i bezpiecznie oczyszczać silnik, również w czasie jazdy.

M-Flush to specyfik belgijskiego twórcy produktów testowanych i stosowanych w sporcie wyczynowym. XENUM przedstawia płukankę, która podczas czyszczenia eliminuje całkowicie ryzyko zadrapań metalu i pracy na sucho. Płukanka tworzy tarczę od której brud odbija się jak piłka. Formuła zawiera wysoko skoncentrowany detergent oraz silny lubrykant. Natomiast środek nie zawiera rozpuszczalników i agresywnych zmywaczy, które negatywnie wpływają na elementy uszczelnień, a także silnie rozrzedzają olej. Efekty działania płukanki nie degradują świeżo wlanego oleju.

Stosując XENUM M-Flush podczas jazdy, poprawisz obieg oleju nawet w bardzo zapuszczonym silniku. Przy pomocy tego środka usuniesz nagar oraz smołę z miski, kanalików olejowych i rowków pierścieni.

Korzyści po zastosowaniu XENUM M-Flush:

Możesz zastosować bezpośrednio przed wymianą oleju lub kilkaset kilometrów wcześniej. Do wszystkich silników benzynowych i wysokoprężnych, turbodoładowanych, z filtrami cząstek stałych. Nadaje się do olejów mineralnych, półsyntetycznych i w pełni syntetycznych.

  • Precyzyjnie czyści układ smarowania i odblokowuje hydrauliczne popychacze zaworów, systemy zmiennych faz rozrządu i pierścienie tłokowe. Zalecane zastosowanie przy niedostatecznym smarowaniu turbiny.
  • Poprawia szczelność pierścieni tłokowych przywracając pierwotną kompresje silnika.
  • Oczyszcza strukturę fabrycznego honowania na gładziach cylindrów. Usunięcie osadów z tych miejsc ponownie przywraca prawidłowe smarowanie.
  • Dezaktywuje kwasy ze skrzyni korbowej, usuwa szlam olejowy z miski.
  • Zapobiega natychmiastowemu zanieczyszczeniu osadami, nowo wlanego oleju.
  • Redukuje dymienie i nadmierną emisje spalin.
  • Nie niszczy mikrofilmu smarującego oleju, a go silnie wzmacnia. Skutkuje to wydłużonym i bardziej precyzyjnym oczyszczaniem w wypadku najstarszych nagarów.
  • Rozpuszczone molekuły zanieczyszczeń separuje w bezpiecznej zawiesinie, aby usunąć je z ciepłym olejem podczas jego wymiany.

INSTRUKCJA STOSOWANIA:

A) Czyszczenie regularne na postoju

  1. Dodaj M-Flush do oleju silnikowego przed jego wymianą. Opakowanie 350 ml wystarcza na 3-6 litrów oleju silnikowego.
  2. Włącz silnik i zaczekaj aż osiągnie normalną temperaturę pracy.
  1. Zostaw pracujący silnik na 30 minut, od czasu do czasu podwyższając obroty silnika, aby wspomóc cyrkulację.
  2. Wyłącz silnik i natychmiast spuść olej gdy jest jeszcze ciepły. Nie pozwól aby olej ostygł lub zanieczyszczenia zostały ponownie odłożone w skrzyni korbowej. Wymień filtr oleju i dodaj świeży olej zgodnie z zaleceniami producenta.

B) Czyszczenie szczegółowe podczas jazdy

Przy bardzo zanieczyszczonych silnikach producent aprobuje jazdę na płukance choć nie ma tego napisanego na etykiecie polskiego dystrybutora. W przypadku kontaktu telefonicznego jest to potwierdzane i jest w karcie technicznej na stronie XENUM.

  1. Dodaj M-Flush do silnika na kilkadziesiąt kilometrów przed planowaną wymianą. Zaleca się 100 km, co dokładniej oczyści silnik w zmiennych warunkach pracy.
  2. Dodaj M-Flush na kilkaset kilometrów przed planowaną wymianą oleju. Maksymalne zalecenie to 500 km, aby wyczyścić szczególnie długotrwałe zabrudzenia.
  3. Spuść olej gdy jest jeszcze ciepły. Nie pozwól aby olej ostygł lub zanieczyszczenia zostały ponownie odłożone w skrzyni korbowej. Wymień filtr oleju i dodaj świeży olej zgodnie z zaleceniami producenta.

o marce XENUM

Belgijskie smary i oleje klasy premium są produkowane zgodnie z najnowszymi technologiami High-Tech na które jutro rynek będzie miał duże zapotrzebowanie, a dziś już są bardzo poszukiwane w sportach motorowych, tuningu i tam gdzie warunki eksploatacji samochodów zbliżają się do ekstremalnych. Xenum aktywnie uczestniczy w opracowywaniu środków smarnych we współpracy z zespołami wyścigowymi. To jest punkt odniesienia dla wydajności i niezawodności opracowanych produktów.

Xenum produkuje szeroką gamę środków smarnych dla wszystkich klientów. Można je warunkowo podzielić na :

1) Bezkompromisowy High-End.

2) Dla zaawansowanych entuzjastów samochodów i profesjonalistów.

3) Do najnowszych generacji pojazdów, produkty z rewolucyjnymi technologiami np. XENUM XPGNexgen

4) Produkowane według klasycznych technologii z najbardziej zaawansowanych składników bazowych.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl