XADO EX120 dodatek do układu wspomagania
towar niedostępny

Opis


XADO EX120 w układzie wspomagania
Rewitalizant EX120, w porównaniu do dodatków ceramicznych pierwszej generacji dostępnych na rynku, posiada rozszerzony zakres możliwości odnawiania powierzchni zużytych oraz zabezpieczania przed ich dalszym zużyciem, dzięki zwiększonej koncentracji środka aktywnego. Rewitalizant to inaczej nowa generacja ceramiki, ceramika 2.0, która służy do licowania struktur metalowych i pozwoli na indywidualne modelowanie oraz nieograniczone możliwości podczas jazdy.

korzyści EX120 w układzie kierownicy oraz innych systemach hydraulicznych
- Nie trzeba demontować podzespołu. Wystarczy dodać rewitalizant do płynu znajdującego się w danym układzie i normalnie go eksploatować. Pierwsze pozytywne zmiany można zauważyć już po przejechaniu 50-100 km .
- EX120+ formuje na powierzchniach detali tłoczących, elementów wykonawczych i rozdzielających, zabezpieczającą warstwę metalowo ceramiczną.
- Zapewnia płynną i cichą pracę hydraulicznego układu wspomagania kierownicy.
- Specyfik wycisza pracę pompy i tłumi jej drgania.
- Powstrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu (zjawisko zużycia wykruszającego).
- Eliminuje przyczynę ciężkiego skręcania. Teraz kierownica będzie poruszać się bardzo lekko.
- Zmniejszając znacząco tarcie, podczas kontaktu metal-metal, wpływa na obniżenie wydzielanego ciepła.
- W przypadku niedostatecznego smarowania (np. awaryjnego wycieku), zabezpieczony podzespół nie ulegnie zniszczeniu.
- W większości przypadków EX120+ eliminuje całkowicie lub wielokrotnie zmniejsza koszty naprawy.
sposób użycia XADO EX120
1. Zawartość należy wprowadzić do zbiornika płynu rozgrzanego do temperatury roboczej.
Uwaga: zaleca się wstępne wymieszanie zawartości z niewielką ilością stosowanego w układzie płynu (50 ml) rozgrzanego do minimum 35 stopni. Jeżeli płyn w zbiorniku jest zmętniały, zabrudzony, lub zmienił pierwotny kolor, należy bezwzględnie, przed wykonaniem zabiegu, wymienić płyn na świeży.
2. Po aplikacji, przy pracującym silniku na postoju, kręcić kołem kierownicy przez 5-10 minut w lewo i prawo
3. Następnie można eksploatować pojazd w normalny sposób. Obróbkę uznaje się za zakończoną, po 50 godzinach pracy zespołu (ok. 1500 km jazdy).

technologia rewitalizacji podzespołów
1. mechanizm zużycia części
Pod wpływem obciążeń, w strefie tarcia podzespołów ulega uszkodzeniu warstwa powierzchniowa elementów mechanizmu. Atomy metalu odrywają się od powierzchni elementu i przenikają do środka smarnego. W przypadku nadmiernych obciążeń mogą nawet odrywać się całe grupy atomów (klastery). Następuje wtedy lawinowe zużycie mechanizmu.
2. wprowadzenie rewitalizanta - początek procesu
Rewitalizant jest dodawany do oleju i razem z nim dociera do współpracujących ze sobą powierzchni metalowych. Docierając do strefy tarcia podzespołów, w której powstaje nadmiar energii cieplnej, rewitalizant przyjmuje funkcję katalizatora i odbudowuje uszkodzoną strukturę elementów. Rozpoczyna się proces wchłaniania węgla przez wierzchnią warstwę podzespołu. W jego wyniku powstają węgliki metali.
3. tworzenie nowej warstwy
Proces tworzenia nowej, wyjątkowo wytrzymałej warstwy ochronnej odbywa się z udziałem węglików, oraz znajdujących się oleju nano-cząstek metalu, które wcześniej zostały starte z powierzchni roboczych elementów mechanizmu.
4. zakończenie modyfikacji powierzchni podzespołów
W ostatnim etapie, w wyniku wzajemnej dyfuzji (przenikania) warstwy ochronnej w głąb materiału, powstaje wyjątkowo wytrzymała i odporna na ścieranie warstwa gradientowa. Jest ona związana z podłożem dzięki dodatnim naprężeniom ściskającym na całej jej głębokości.
5. standardowa eksploatacja
W wyniku rewitalizacji mechanizm jest w pełni chroniony przed wszelkimi przeciążeniami i teraz będzie działał 2-4 razy dłużej. Para współpracujących ze sobą (trących o siebie) elementów staje się prawie niezniszczalna.


o marce XADO
Xado Chemical Group to światowy producent i właściciel marek VeryLube, AtomEX oraz Luxury Drive i Atomic Oil. Współpracuje z największymi potentatami w branży - Lubrizol, Infineum, Oronite czy Basf. Jego centrum naukowo-badawcze XADO Laboratories, posiada specjalistyczne laboratoria fizyko-chemiczne, chemiotologiczne, trybologiczne oraz balistyczne.
Xado to lider w dziedzinie wytwarzania dodatków nanotechnologicznych do rewitalizacji metalu.
Oleje produkowane są wyłącznie w XADO Lube B.V, Holandia zaś dodatki do olejów i paliw w fabryce na Ukrainie z upoważnienia XADO technology GMBH, Niemcy.
Jakość produktów spełnia wymagania specyfikacji między innymi Sweden Army, French Army, Bundeswehry jak i posiada approvale Porsche, Bentley'a, Lamborghini czy Rolls Royce'a. XADO to nie tylko oleje i dodatki - to cała gama smarów warsztatowych, depresatory, środki czyszczące i konserwujące, środki antykorozyjne. To również producent smarów do broni palnej, zarówno tej wyczynowej jak i wojskowej.