XADO EX120 dodatek do pompowtryskiwaczy
towar niedostępny

Opis


XADO EX120 regeneruje, czyści i zabezpiecza pompy paliwowe i układ wtrysków
Rewitalizant EX120, w porównaniu do dodatków ceramicznych pierwszej generacji dostępnych na rynku, posiada rozszerzony zakres możliwości odnawiania powierzchni zużytych oraz zabezpieczania przed ich dalszym zużyciem, dzięki zwiększonej koncentracji środka aktywnego. Rewitalizant to inaczej nowa generacja ceramiki, ceramika 2.0, która służy do licowania struktur metalowych i pozwoli na indywidualne modelowanie oraz nieograniczone możliwości podczas jazdy.

KORZYŚCI po zastosowaniu rewitalizanta XADO EX120 w pompach paliwowych i układach wtrysku
- EX120+ jest łatwy w stosowaniu i można go aplikować ze wszystkimi rodzajami benzyn i olejów napędowych.
- Zabezpiecza przed zużyciem metalowe elementy zużywające się przez tarcie. Chroni układy pomp paliwowych wszystkich typów (diesla, benzynowych), elementy wtryskiwaczy czy pompo-wtryskiwaczy. Rewitalizant działa sprawnie we wszystkich typach układów paliwowych, takich jak: K-/KE-/L-Jetronic, Common Rail, Pumpe Düse jak i nowszych.
- Podczas rewitalizacji pomp paliwowych specyfik formuje na powierzchniach tarcia poszczególnych elementów pokrycie metalowo ceramiczne. Rezultatem takiego działania jest przywrócenie geometrii detali i fabrycznych wymiarów danego elementu.
- EX120+ redukuje zużycie paliwa i chroni układ paliwowy przed skutkami tankowania paliwa o niskiej jakości.
- Minimalizuje poziom głośności i drgań, wpływa na płynniejszą pracę silnika.
- Przywróci łatwy rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach, i w czasie wilgoci.
- Usuwa dymienie przy zimnym, jak i ciepłym silniku, oraz eliminuje falowanie jego obrotów.
- Działanie specyfiku można porównać do remontu odnawialnego. Czasami jednak aplikację należy powtórzyć.
- W skrajnych przypadkach, dodatkowe filtry (niefabryczne) mogą obniżyć skuteczność działania rewitalizanta.
- Nie jest szkodliwy podczas pracy dla trwałości katalizatorów oraz filtrów DPF, FAP itp.
Sposób użycia XADO EX120
1. Zawartość aplikatora wprowadź do zbiornika paliwa (przy minimalnej ilości paliwa w zbiorniku).
2. Następnie zatankuj 40 litrów paliwa.
3. Potem eksploatuj samochód w normalny sposób.
Rewitalizację uważa się za zakończoną po około 100 godzinach pracy (ok. 3000 km przebiegu).
Uwaga: przed zastosowaniem specyfiku zaleca się oczyszczenie układu paliwowego silnika. Dodatkowe filtry (niefabryczne) mogą obniżyć skuteczność rewitalizacji.

technologia rewitalizacji podzespołów
1. mechanizm zużycia części
Pod wpływem obciążeń, w strefie tarcia podzespołów ulega uszkodzeniu warstwa powierzchniowa elementów mechanizmu. Atomy metalu odrywają się od powierzchni elementu i przenikają do środka smarnego. W przypadku nadmiernych obciążeń mogą nawet odrywać się całe grupy atomów (klastery). Następuje wtedy lawinowe zużycie mechanizmu.
2. wprowadzenie rewitalizanta - początek procesu
Rewitalizant jest dodawany do oleju i razem z nim dociera do współpracujących ze sobą powierzchni metalowych. Docierając do strefy tarcia podzespołów, w której powstaje nadmiar energii cieplnej, rewitalizant przyjmuje funkcję katalizatora i odbudowuje uszkodzoną strukturę elementów. Rozpoczyna się proces wchłaniania węgla przez wierzchnią warstwę podzespołu. W jego wyniku powstają węgliki metali.
3. tworzenie nowej warstwy
Proces tworzenia nowej, wyjątkowo wytrzymałej warstwy ochronnej odbywa się z udziałem węglików, oraz znajdujących się oleju nano-cząstek metalu, które wcześniej zostały starte z powierzchni roboczych elementów mechanizmu.
4. zakończenie modyfikacji powierzchni podzespołów
W ostatnim etapie, w wyniku wzajemnej dyfuzji (przenikania) warstwy ochronnej w głąb materiału, powstaje wyjątkowo wytrzymała i odporna na ścieranie warstwa gradientowa. Jest ona związana z podłożem dzięki dodatnim naprężeniom ściskającym na całej jej głębokości.
5. standardowa eksploatacja
W wyniku rewitalizacji mechanizm jest w pełni chroniony przed wszelkimi przeciążeniami i teraz będzie działał 2-4 razy dłużej. Para współpracujących ze sobą (trących o siebie) elementów staje się prawie niezniszczalna.


o marce XADO
Xado Chemical Group to światowy producent i właściciel marek VeryLube, AtomEX oraz Luxury Drive i Atomic Oil. Współpracuje z największymi potentatami w branży - Lubrizol, Infineum, Oronite czy Basf. Jego centrum naukowo-badawcze XADO Laboratories, posiada specjalistyczne laboratoria fizyko-chemiczne, chemiotologiczne, trybologiczne oraz balistyczne.
Xado to lider w dziedzinie wytwarzania dodatków nanotechnologicznych do rewitalizacji metalu.
Oleje produkowane są wyłącznie w XADO Lube B.V, Holandia zaś dodatki do olejów i paliw w fabryce na Ukrainie z upoważnienia XADO technology GMBH, Niemcy.
Jakość produktów spełnia wymagania specyfikacji między innymi Sweden Army, French Army, Bundeswehry jak i posiada approvale Porsche, Bentley'a, Lamborghini czy Rolls Royce'a. XADO to nie tylko oleje i dodatki - to cała gama smarów warsztatowych, depresatory, środki czyszczące i konserwujące, środki antykorozyjne. To również producent smarów do broni palnej, zarówno tej wyczynowej jak i wojskowej.