FORTE TA/D pakiet czyszczący do diesel, EGR, TURBO

FORTE TA/D pakiet czyszczący do diesel, EGR, TURBO
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 200,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 207,00 zł

200.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 207,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 20 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest innowacyjnym, profesjonalnym i wysokiej jakości preparatem zapewniającym przywrócenie kondycji silnikowi. Trudny rozruch silnika diesla wynika z różnych powodów. Jedną z przyczyn zimą jest parafina, która wytrąciła się w pompie i filtrze paliwa. Inną przyczyną mogą być zanieczyszczone wtryskiwacze, które nieefektywną pracą zmniejszają moc silnika. FORTE kompleksowo oczyszcza wszystkie podzespoły silnika diesla. Spalając się w komorze nie pozostawia cząstek popiołu. Stosowany zgodnie z zaleceniami, skutecznie usuwa wszelkie kłopoty z rozruchem diesla. Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner przywróci właściwy wtrysk paliwa i pobór powietrza, optymalizując spalanie i skład gazów wydechowych, zapewniając silnikom pracę zgodną z właściwymi normami emisji spalin. Preparat Forté jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olejów napędowych, włącznie z bio-paliwamicity-dieslem, paliwem bezsiarkowym i czystym olejem roślinnym. Czyszczenie produktem Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner to nie konieczność, a szansa na uniknięcie niepotrzebnej wymiany sprawnego elementu. Zabrudzony element będzie powodowała takie same problemy w pracy silnika jak elementy uszkodzone mechanicznie. Dlatego przy usterce silnika, zasadnym powinno być rozpoczęcie od doprowadzenia silnika do czystości, a dopiero jeśli to konieczne wymiana podejrzanego elementu na nowy.

PLUSY Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner :

  • Oczyszcza wtryskiwacze i cały układ paliwowy silnika diesla, m.in. zbiornik paliwa, pompę paliwową z parafiny i wody oraz innych zanieczyszczeń. Oczyszczone  wtryskiwacze wpływają na większą moc i oszczędność paliwa oraz mniejsze zanieczyszczanie się EGR i układu kolektora ssącego.
  • Minimalizuje tworzenie się sadzy w spalinach i usuwa nagar i lak m.in. z końcówek wtryskiwaczy, denek tłoka, rowków i pierścieni uszczelniających cylindry.
  • Trwale smaruje wysokociśnieniowy system wtryskowy silników diesla. Udowodnione przez test HFRR (test smarności).
  • Podwyższa efektywność spalania i minimalizuje ilość zanieczyszczeń w układzie dolotowym, które tworzą się w wyniku działania systemów EGR i przewietrzania skrzyni korbowej.
  • Obniża temperaturę w której dochodzi do blokowania filtra cząstek stałych.
  • Poprawia rozruch zimnego silnika. Minimalizuje ilość sadzy przedostającej się do filtra cząstek stałych DPF/FAP/SCR.
  • Optymalizuje korekcję czasu wtrysku  wtryskiwaczy poprzez polepszenie składu mieszanki.
  • Zmniejsza proces utleniania się paliwa, a szczególnie w bio-paliwach i mieszankach z paliwem o normie EN 590, zapobiegając jednocześnie rozrostowi drobnoustrojów w zbiornikach paliwowych.
  • Kompatybilny z paliwami, zawierającymi bio-dodatki aż do B30. Powoduje większą odporność paliwa na proces utleniania.
  • Skutecznie usuwa parafinę z pompy i filtra paliwa. Zapobiega procesowi "kłaczkowania" paliwa i w jego wyniku zapychania się parafiną filtra paliwa.

Producent odrzuca reklamację nowej turbosprężarki !

Wymiana TURBO na nowe nie wykorzystuje szansy na to że jego części są tylko zanieczyszczone i w wielu przypadkach jest ⚠️ niepotrzebna. Zabrudzone elementy będą powodować takie same problemy w pracy jak elementy uszkodzone mechanicznie. Przy usterce TURBO, zasadnym powinno być rozpoczęcie od doprowadzenia jej do czystości, a dopiero jeśli to konieczne jej wymiana czy regeneracja. Ponadto montaż nowej turbosprężarki ⚠️ w brudnym układzie i tak spowoduje że ⚠️ problem powróci, a Ty wydasz pieniądze na marne. W takich wypadkach awarii, reklamacje producent odrzuca, bo to nie wina turbosprężarki tylko warunków w jakich pracowała. Najpierw czyścimy ją i środowisko w jakim pracuje, a dopiero jeśli zachodzi taka potrzeba wymieniamy na nową montowaną w czystym układzie.

Forté Diesel Turbo Cleaner podawany jest przez wtryskiwacze i w wyniku niecałkowitego spalenia go, trafia do układu wydechowego. Tam gazy spalinowe zawierające drobiny produktu Diesel Turbo Cleaner dostają się na łopatki zmiennej geometrii. Zawarte w preparacie nanocząsteczki tlenku ceru, doprowadzają do całkowitego spalenia się zanieczyszczeń pokrywających wirnik i zmienną geometrię VTG. Dochodzi do oczyszczenia i odblokowania  elementów układu (zawór EGR, elementy turbo). Czyszczenie Forté Diesel Turbo Cleaner zapobiega również niebezpiecznej sytuacji w skutek której turbo zacznie przeładowywać, co spowodować może rozszczelnienie turbosprężarki, co z kolei może być przyczyną wycieków oleju silnikowego.

Należy zwrócić uwagę nie tylko na czyszczenie VTG turbosprężarki ale też wtryskiwaczy. Wykonuje się to za pomocą Forte Diesel Injector Treatment oraz Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner. Pozwala to wyeliminować przyczynę usterki, jaką jest niepełne spalanie paliwa, powodujące dodatkową produkcję cząstek zanieczyszczeń. W wyniku niższej temperatury spalin stają się one "lepkie" i wszędzie przywierają powodując blokowanie i czopowanie między innymi VTG turbosprężarki. Metodyka działania to usunąć zanieczyszczenia z VTG i usunąć przyczynę zanieczyszczania VTG.

Korzyści z zastosowania Forté Diesel Turbo Cleaner :

  • Zapewnia czyszczenie zablokowanego mechanizmu zmiennej geometrii turbosprężarek VTG bez konieczności jej demontażu.
  • Usuwa przyczynę kodu błędu (Check-Engine) zapisanego w wyniku blokowania kierownic spalin.
  • Skutecznie redukuje emisję sadzy.
  • Przywraca moc , której utrata była spowodowana niewłaściwym stopniem doładowania silnika powietrzem.
  • Czyści zawory EGR.
  • Usuwa przyczynę dymienia z powodu zacinających się łopatek turbosprężarki.
  • Jest kompatybilny ze wszystkimi silnikami diesla,
  • Jest odpowiedni do oleju napędowego i biodiesla aż do oznaczenia B30.

Metody stosowania:

  1. Profilaktyka

    Dodaj 1x Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner z 1x Forté Diesel Turbo Cleaner (400 ml) do 50 litrów oleju napędowego, do baku.

    W przypadku pojazdów o większej pojemności baku dodaj 1x Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner + 1x Forté Diesel Turbo Cleaner na każde 100 litrów ON.

  2. Procedura naprawcza

    Dodaj 1x Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner  + 2x Forté Diesel Turbo Cleaner (400 ml) do 50 litrów oleju napędowego, do baku.

    Uwaga !  Nie wlewać  Forté Diesel Turbo Cleaner do filtra paliwa!

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl