FORTE 01-3 benzyna wtryski, pierścienie, GPF, EGR

FORTE 01-3 benzyna wtryski, pierścienie, GPF, EGR
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 174,84 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 188,00 zł

174.84
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 169,20 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 17 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Forté Fuel System Cleaner Advanced usuwa przyczynę zanieczyszczania zaworu EGR, rowków i pierścieni uszczelniających cylindry, komór spalania i zaworów. Wspomaga oczyszczanie sondy lambda, katalizatorów i czujników tlenu. Zanieczyszczenia układów paliwowych w silnikach benzynowych wynikają z faktu, że ołów w paliwie został zastąpiony przez alkohole. Alkohole reagując z kondensatem wody doprowadzają do powstania środowiska kwaśnego w zbiorniku paliwa. Dochodzi do uwolnienia się smoły, pokostu i żywicy, które w ostateczności doprowadzają do zanieczyszczenia całego układu paliwa łącznie z wtryskiwaczami. Kolejnym aspektem jest duża liczba czujników, które są coraz bardziej wrażliwe na zanieczyszczenia powstające w czasie eksploatacji silników. Zanieczyszczenia powodują powstawanie błędnych sygnałów wysyłanych do układów sterujących, takich jak: zanieczyszczona sonda lambda, przepustnica, zawór EGR. W rezultacie układy elektroniczne niewłaściwie sterują pracą silnika. Użytkownik odczuje to jako nadmierne zużycie paliwa, nierówną pracę silnika, falujące obroty, obniżoną dynamikę. Skutkom tym można zaradzić poprzez właściwe użycie Forté Fuel System Cleaner Advanced.

PLUSY Forté System Cleaner Advanced:

  • Skuteczne czyszczenie wtryskiwaczy i całego układu paliwa – baku, pompy paliwa itd.
  • Poprawienie kształtu dawki wtryskiwanego paliwa.
  • Poprawa składu mieszanki paliwowo-powietrznej poprzez szybsze i poprawniejsze działanie kontrolera ECU.
  • Czyszczenie układu wtrysku paliwa. Niespalone węglowodory, związki aromatyczne, parafiny, sadza i węgiel (popioły) zostaną rozpuszczone.
  • Żywica w układzie paliwa, smoła i lak zostaną usunięte.
  • Stabilizuje paliwa bezołowiowe z zawartością alkoholi.
  • Poprzez rozpuszczenie zanieczyszczeń usuwa problemy z EGR. Usuwa nagar z zaworów silnika.
  • Neutralizuje kwasy powstające w wyniku utleniania paliwa.
  • Poprawia kompresję, usuwając nagar z rowków i pierścieni uszczelniających cylindry.
  • Obniża zużycie paliwa i podwyższa moc silnika.
  • Poprawia rozruch zimnego silnika. Minimalizuje ilość sadzy przedostającej się do filtra cząstek stałych GPF.

Forté Fuel & Emission Improver powinien być używany w regularnych serwisach oraz w sytuacjach gdy układy silników są wrażliwe na zanieczyszczenie układów dolotowych, zaworów ssących i zaworów podatnych na zacieranie w prowadnicach zaworowych. Forté Fuel & Emission Improver zapewnia czyszczenie zaworów,  komór spalania, EGR, pierścieni uszczelniających cylindry, sondy lambda, katalizatora i filtra cząstek stałych GPF.

Zabrudzenia spowodowane przez nieprawidłową pracę silnika uważa się za jedną z najczęstszych przyczyn awarii. Zabrudzony element będzie powodowała takie same problemy w pracy silnika jak elementy uszkodzone mechanicznie. Dlatego przy usterce, zasadnym powinno być rozpoczęcie od doprowadzenia układu do czystości z przesmarowaniem go, a dopiero jeśli to konieczne wymiany podejrzanego elementu na nowy.

Czyszczenie i smarowanie produktem Forté Fuel & Emission Improver to nie konieczność, a szansa na uniknięcie niepotrzebnej wymiany sprawnego i często drogiego elementu.

PLUSY Fuel & Emission Improver:

  • Zapobiega procesowi starzenia się paliwa, neutralizując kwasy azotowe tworzące się w paliwie. Szczególnie w okresie dłuższych przestojów.
  • Zmniejsza ilość zanieczyszczeń na trzonkach i grzybkach zaworowych, w komorze spalania, w rowkach i na pierścieniach tłokowych oraz na sondach lambda.
  • Wpływa na zmniejszenie ilości zanieczyszczeń w układzie dolotowym, powstających na skutek działania systemów wentylacji skrzyni korbowej i EGR, zarówno w silnikach z pośrednim i bezpośrednim systemem wtrysku paliwa.
  • Smaruje (na 15 tys. km) pompy wysokociśnieniowe. Zapewnia smarowanie górnej części cylindrów, wtryskiwaczy/ końcówek wtryskiwaczy.
  • Zapobiega formowaniu się smoły, laku i żywicy w systemach paliwowych, polepsza stopień spalania mieszanki oraz zwiększa moc silnika poprzez wzrost szczelności pierścieni.
  • Obniża zużycie paliwa i emisję szkodliwych gazów wydechowych.
  • Zmniejsza tendencję do LSPI (przedwczesnego zapłonu przy niskich prędkościach obrotowych silnika), przez poprawę składu mieszanki.
  • Oczyszcza katalizatory i filtry cząstek stałych GPF.
  • Chroni przed korozją spowodowaną kwasami utworzonymi przez bioetanol (E20).
  • Pozbawia system paliwowy wody, powstałej w wyniku kondensacji.

Metody stosowania:

  1. Procedura naprawcza

    Dodaj 1x Forté Fuel System Cleaner Advanced (400 ml) + 1x Forté Fuel & Emission Improver (400 ml) do baku i dolej paliwo do pełna. Następnie wyjeźdź je w całości, aż do rezerwy. Dobrze jest w tym czasie wykonać minimum 100 km z możliwie wysokim obciążeniem silnika (minimum 3000 rpm)

    Silniki gaźnikowe: Dodaj 1x Forté Fuel System Cleaner Advance poprzez pompę paliwa + Forté Fuel & Emission Improver (400 ml) do zbiornika z paliwem na 50-60 litrów benzyny.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl