Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
POTRZEBUJESZ IDEALNEJ OCHRONY DLA TWOJEGO SILNIKA ?Oto Ceramizer CS do silnika - lepsze osiągi, poprawa pracy, idealne zabezpieczenie!
KORZYŚCI po zastosowaniu Ceramizera CS do oleju w silnikach spalinowych
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu (zobacz rysunek 2).
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15%.
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
- Wydłuża o minimum 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
- Zmniejsza tak zwane "dymienie" silnika.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet pięciokrotnie.
- Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia (poniżej 0,02), czyli dziesięć razy mniej, niż przy styku "stal-stal".
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno - metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500km.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne, w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet dziesięciokrotnie.
- Mikrotwardość uzyskana, to 4000-4500MPa (400-450kG/mm2) (dla porównania: mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500MPa (250kg/mm2).
- Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70.000 km przebiegu.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni trących w silniku określa tabela :
Ilość oleju w silniku (w litrach) 2-8 L 9-16 L 17-24 L
Przy przebiegu: 5-50 tys. km ⇒ 1/2 doz. 1 doz. 2 doz.
Przy przebiegu 50-300 tys. km ⇒ 1 doz. 2 doz. 3 doz.
Przy przebiegu 300 tys. km ⇒ 2 doz. 3 doz. 4 doz.
czym jest Ceramizer ?
Ceramizer do silnika, opracowany na rynek zagraniczny jest dostępny w takich krajach jak Szwajcaria, Wielka Brytania czy USA. Co ciekawe zainteresował się nim również rynek azjatycki.
Ceramizer należy do grupy materiałów złożonych z drobnych cząstek krystalicznej ceramiki, rozmieszczonej na osnowie metalowej. Jego zadaniem jest regeneracja wewnętrznych elementów silnika, poprzez tworzenie powłok metalo-ceramicznych, w miejscach gdzie występuje zjawisko tarcia. Powłoki mają grubość rzędu kilku mikronów i są zadziwiająco wytrzymałe.
Ceramizera nie należy mylić z butelkowymi zagęszczaczami olejów. Zagęszczacze tylko doraźnie kamuflują zużycie silnika (dymienie, branie oleju). Zwykle po kilkuset kilometrach czar pryska. W odróżnieniu od nich, ceramizery posiadają mocne argumenty. Jednym z nich jest test na 500 km bez kropli oleju (zobacz film na YouTube: "Test ceramizera, jazda bez oleju Hondą Civic"). Silnik samochodu był badany przez niezależnego eksperta mechaniki samochodowej Jacka Chojnackiego. Mimo pokonania podczas testu 562 km bez oleju w silniku, panewki nie miaływiększych uszkodzeń, niż inne, w autach o podobnym przebiegu. Dodatkowo silnik, przed zabiegiem ceramizacji, posiadał słabszą kompresje na cylindrach. Po ceramizacji wróciła ona niemal do wartości fabrycznych.