


- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy
(14 dni na zwrot towaru
- od momentu jego otrzymania) - Szyfrowane dane i transakcje

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji. W razie konieczności obsługa sklepu będzie się z Tobą kontaktować także telefonicznie. Pamiętaj, że przysługuje Tobie prawo odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny.
Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
towar niedostępny

Opis

ŚWIETNA CENA :) i dodatkowo 4 PORADNIKI motoryzacyjne gratis
KORZYŚCI
po zastosowaniu Ceramizera
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno - metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie.
- Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2).
Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm2). - Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.

CERAMIZER test:
562 km jazdy bez oleju w silniku

aplikowanie - zobacz jakie to proste

ILOŚĆ PREPARATU potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia pokazuje tabela
ilość oleju w silniku w litrach |
2-8 l | 9-16 l | 17-24 l | 25-33 l |
przy przebiegu: 5-50 tys. km |
0,5 doz. | 1 doz. | 2 doz. | 3 doz. |
przy przebiegu: 50-300 tys. km |
1 doz. | 2 doz. | 3 doz. | 4 doz. |
przy przebiegu: pow. 300 tys. km |
2 doz. | 3 doz. | 4 doz. | 5 doz. |
W jaki sposób działa CERAMIZER?
Ceramizer do silnika, opracowany na rynek zagraniczny jest dostępny w takich krajach jak Szwajcaria, Wielka Brytania czy USA. Co ciekawe zainteresował się nim również rynek azjatycki.
Ceramizer należy do grupy materiałów złożonych z drobnych cząstek krystalicznej ceramiki rozmieszczanej na osnowie metalowej. Jego zadaniem jest regeneracja wewnętrznych elementów silnika na drodze tworzenia powłok metalo-ceramicznych w miejscach gdzie występuje zjawisko tarcia. Powłoki mają grubość rzędu kilku mikronów i są zadziwiająco wytrzymałe.
Ceramizera nie należy mylić z butelkowymi zagęszczaczami olejów. Zagęszczacze tylko doraźnie kamuflują zużycie silnika (dymienie, branie oleju) i zwykle po kilkuset kilometrach czar pryska. W odróżnieniu od nich, ceramizery posiadają mocne argumenty. Jeden z nich przedstawiamy powyżej: TEST na 500 km bez kropli oleju. Silnik samochodu był badany przez niezależnego eksperta mechaniki samochodowej Jacka Chojnackiego. Mimo pokonania w teście 562 km bez oleju w silniku, panewki nie posiadały większych uszkodzeń niż inne w silnikach aut o podobnym przebiegu. Dodatkowo silnik przed zabiegiem ceramizacji posiadał słabszą kompresje na cylindrach która powróciła do wartości prawie fabrycznych. Po tym zabiegu auto ruszyło na opisany test.