Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 71,99 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
  (1 g = 18,00 zł )
71.99
ilość szt.
Zyskujesz 7 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

POTRZEBUJESZ IDEALNEJ OCHRONY DLA TWOJEGO SILNIKA ?Oto Ceramizer CS do silnika - lepsze osiągi, poprawa pracy, idealne zabezpieczenie!

KORZYŚCI po zastosowaniu Ceramizera CS do oleju w silnikach spalinowych

  • Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu (zobacz rysunek 2).
  • Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  • Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15%.
  • Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  • Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
  • Wydłuża o minimum 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
  • Zmniejsza tak zwane "dymienie" silnika.
  • Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet pięciokrotnie.
  • Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  • Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  • Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  • Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
  • Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Niski współczynnik tarcia (poniżej 0,02), czyli dziesięć razy mniej, niż przy styku "stal-stal".
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno - metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500km.
  • Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne, w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
  • Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet dziesięciokrotnie.
  • Mikrotwardość uzyskana, to 4000-4500MPa (400-450kG/mm2) (dla porównania: mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500MPa (250kg/mm2).
  • Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70.000 km przebiegu.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni trących w silniku określa tabela :

Ilość oleju w silniku (w litrach)      2-8 L       9-16 L       17-24 L

Przy przebiegu: 5-50 tys. km     1/2 doz.        1 doz.        2 doz.

Przy przebiegu 50-300 tys. km     1 doz.        2 doz.        3 doz.

Przy przebiegu 300 tys. km          2 doz.        3 doz.        4 doz.

czym jest Ceramizer ?

Ceramizer do silnika, opracowany na rynek zagraniczny jest dostępny w takich krajach jak SzwajcariaWielka Brytania czy USA. Co ciekawe zainteresował się nim również rynek azjatycki.

Ceramizer należy do grupy materiałów złożonych z drobnych cząstek krystalicznej ceramiki, rozmieszczonej na osnowie metalowej. Jego zadaniem jest regeneracja wewnętrznych elementów silnika, poprzez tworzenie powłok metalo-ceramicznych, w miejscach gdzie występuje zjawisko tarcia. Powłoki mają grubość rzędu kilku mikronów i są zadziwiająco wytrzymałe.

Ceramizera nie należy mylić z butelkowymi zagęszczaczami olejów. Zagęszczacze tylko doraźnie kamuflują zużycie silnika (dymienie, branie oleju). Zwykle po kilkuset kilometrach czar pryska. W odróżnieniu od nich, ceramizery posiadają mocne argumenty. Jednym z nich jest test na 500 km bez kropli oleju (zobacz film na YouTube: "Test ceramizera, jazda bez oleju Hondą Civic"). Silnik samochodu był badany przez niezależnego eksperta mechaniki samochodowej Jacka Chojnackiego. Mimo pokonania podczas testu 562 km bez oleju w silniku, panewki nie miaływiększych uszkodzeń, niż inne, w autach o podobnym przebiegu. Dodatkowo silnik, przed zabiegiem ceramizacji, posiadał słabszą kompresje na cylindrach. Po ceramizacji wróciła ona niemal do wartości fabrycznych.

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl