specyfiki do silnika

ceramizer_cs

Ceramizer CS

v3generation_r7magprofessional

R7 MaGProfessional

xado_1stage_engine

XADO 1stage Engine

xado_1stage_maximum_amc

XADO 1stage Maximum AMC

xado_1stage_maximum_for_suv

XADO 1stage Maximum for SUV

xado_ex120_engine

XADO EX120 Engine

 
XADO Revitalizant EX120

KORZYŚCI po zastosowaniu
rewitalizanta XADO EX120+
w silnikach wysokoprężnych

  • Odnowa i zabezpieczenie przed zużyciem elementów trących: na styku cylinder-tłok, oraz w układzie korbowym i rozrządu.
  • W czasie doszczelnienia zespołu tłok-pierścień-cylinder następuje samoczynne oczyszczenie silnika z zanieczyszczeń.
  • Wyrównanie i podniesienie kompresji w cylindrach.
  • Teraz, odpalanie silnika w zimne poranki nie sprawi Ci najmniejszego problemu. Obędzie się bez chechłania rozrusznikiem.
  • Ciśnienie oleju w układzie podniesie się do wartości nominalnej.
  • Może okazać się, że zauważysz dużo mniejsze zużycie paliwa (na postoju, i w korkach, nawet do 30%).
  • Wzrośnie moc silnika i powróci jego elastyczność. Będziesz mieć większą przyjemność z jazdy, oraz "wkręcania się" na obroty.
  • Obniży się hałaśliwość pracy silnika, poziom szumów i wibracji. Po 10-cio krotnym obniżeniu hałasu, silnik przestanie denerwować nadmiernym warkotem.
  • Zastosowanie rewitalizanta przedluża okres eksploatacji podzespołów silnika 2-4 krotnie.
  • Utworzona warstwa metalo-ceramiczna chroni silnik przed następstwami "suchych startów", kiedy olej spoczywa jeszcze w misce olejowej.
  • Pierwsza poprawa pracy silnika następuje już po przejechaniu 50-100 km.
  • W ekstremalnej sytuacji awaryjnego wycieku oleju z silnika, producent środka EX120+, dopuszcza kontynuację jazdy na odcinku do 300 km.

EX120+, w porównaniu do rewitalizantów pierwszej generacji, dzięki zwiększonej o 20% koncentracji środka aktywnego, posiada rozszerzony zakres możliwości odnawiania powierzchni zużytych, oraz zabezpieczania przed ich dalszym zużyciem.

o XADO EX120+ pisano na forach

forum FORD

tom2125 napisał:
mogę jechać nawet na V biegu z obrotami 1400 podtrzymujacymi tylko pęd auta...no i podjeżdża na V pod wzniesienie z którym miał problem wcześniej.

...Silnik wyciszył się na wolnych,chodzi,,miękko'' i ciszej na wyższych obrotach, przestał klekotac metalicznie i mruczy teraz jak benzyniak a nie diesel..do 2000obr. prawie niesłyszalny a powyżej aż do ok.3500 rozmowa w kabinie swobodna.

...Wolne obroty podniosły się samoistnie o ok.100obr. czyli silnikowi zrobiło się lżej..ustawiłem na poziomie ok.800 i są stabilne..nie gaśnie po odpaleniu mimo uszkodzonego ,,woskowca''..po prostu po odpaleniu obroty 550 i w miarę nagrzewania wzrastają do 800

...na 2-gim biegu ciągnie do 85km/h i prawie do 5000 obr i brak jakiegokolwiek dymka pod takimi obciążeniami...

...Nie słychać już rzężenia w silniku na wolnych obrotach a na wysokich obrotach brak metalicznego odgłosu który był wcześniej...zaczął po prostu ,,mruczec'' na wysokich jak normalny silnik...przed Xado ciągnął licznikowe 135/h a teraz troszkę ponad 150/h

Krzysztof3 napisał:
Silnik z przebiegirm >250tys. Po zastosowaniu podwójnej dawki preparatu pracuje jak nowy :) Polecam!

zobacz test XADO na odcinku 50000km

test XADO
 

XADO EX120+

reklama XADO EX120+

tak działa XADO EX120+

XADO EX120+

aplikacja - zobacz, jakie to proste:

XADO EX120+ jest dziecinnie prosty w podaniu, nie wymaga rozbierania silnika. Aplikowany jest przez otwór wlewu oleju. W ciepłym silniku rozprowadza się szybko w każdym rodzaju oleju (syntetyk, półsyntetyk czy mineralny). XADO EX120+ można stosować w silnikach z zapłonem iskrowym, silnikach wysilonych oraz wyposażonych w turbosprężarkę. Nie jest szkodliwy dla katalizatorów i filtrów DPF, FAP itp.

W celach profilaktycznych można stosować 1 aplikator na 2-5l oleju w układzie. W przypadku stosowania profilaktycznego lub do nowego silnika, obróbkę można wykonać jednoetapowo.

W przypadku tzw. "remontu odnawialnego" rewitalizację silnika przeprowadzamy w trzech etapach:

etap pierwszy jest przedstawiony na rysunku

aplikacja EX120

etap drugi - powtórz czynności z etapu pierwszego, po przejechaniu 100-250km

etap trzeci - powtórz czynności z etapu pierwszego, po przejechaniu kolejnych 100-250km

pojemność układu
smarowania silnika
3-10 l 11-20 l 21-30 l
ilość aplikatorów
1sztuka (8ml)
3 6 9
użycie aplikatorów
w kolejnych etapach
1+1+1 2+2+2 3+3+3
ilość aplikatorów
do nowych silników
2 4 6

Rewitalizacja silnika jest zakończona, po przebiegu około 1500km

Uwagi: Nie zaleca się wymieniać oleju przed końcem procesu.

Nie stosować do nowych silników z przebiegiem mniejszym niż 20 000 km.

Możliwa jest obróbka silnika na biegu jałowym. Przyjmujemy wtedy, że 4 godziny pracy silnika odpowiadają 200 km jazdy.

xado race
technologia rewitalizacji