dodatki do paliwa

xado_ex120_fuel_pump

XADO EX120

 
R3Fuel

Dzięki R3 Fuel przywrócisz sprawność i oczyścisz układ w sposób bezpieczny bez demontażu części i bez pomocy mechanika

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem specyfików v3GENERATION poznaj nasze produkty

Specyfik v3GENERATION o nazwie R3Fuel dodawany jednorazowo do paliwa. Można stosować do silników czterosuwowych benzynowych, zasilanych gazem i diesla z dowolnym systemem wtrysków czy filtrem cząstek stałych. Nadaje się zarówno do systemów wolnossących jak i turbodoładowanych. Składniki specyfiku są łatwo transportowane przez każdy rodzaj paliwa (PB, ON, BIOpaliwa).

Można stosować jednocześnie ze specyfikiem R7MaGProfessional dodawanym do oleju silnikowego. Uzyskuje się wtedy największe efekty ponieważ obrobiona zostaje zarówno "góra" silnika jak i jego "dół".

Szukasz rozwiązania problemu, nie wierzysz że to działa. Zawsze możesz do nas zadzwonić 607459427

Efekty działania sprawdzaliśmy przez ponad rok za nim produkty wprowadziliśmy do naszej oferty. Do dziś potwierdzają je klienci. Baza produktów jest nadal rozwijana bo motoryzacja nie stoi w miejscu. Współpracujemy bezpośrednio i dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować produkt o wysokiej jakości w bardzo konkurencyjnej cenie. Taka jakość, kosztuje w USA znacznie drożej (CERMETlab).

100% Satysfakcji Nasze główne przykazanie mówi, że zakupy U nas muszą oznaczać 100% zadowolenia. Dlatego oferujemy gwarancję satysfakcji! Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu po odebraniu przesyłki (bez podania przyczyny). Liczymy na Państwa zadowolenie i polecanie nas innym.

KORZYŚCI
po zastosowaniu R3Fuel

- dotyczy pełnej zakończonej obróbki tj. 1500 km
Usuwa główne przyczyny awarii. Pozwala uniknąć łańcuszka kosztownych diagnostyk i niepotrzebnej wymiany sprawnych elementów.

  • R3Fuel ponownie zabezpiecza, trwałą osłoną, metalowe powierzchnie trące, zmniejszając kilkukrotnie ich tarcie. Zapobiega to zakleszczaniu się aparatury wtryskowej, której 50% awarii, to właśnie taka sytuacja. Dotyczy to wszelkich elementów pompy przetłaczającej i elementów tłoczących, rozpylających, przez które przechodzi paliwo, i w których zachodzi tarcie metal-metal.
  • Trwale usuwa przyczyny "łapania" uciążliwych i powracających "NOTLAUF-ów" (tryb awaryjny i utrata mocy).
  • Udrażnia i odblokowuje lejące wtryski, przywracając prawidłowe rozpylanie paliwa. Zmniejsza to zużycie paliwa i wydzielanie sadzy (kopcenie na czarno).
  • R3Fuel oczyszcza zawór EGR, eliminując częste i denerwujące zapalanie kontrolki ostrzegawczej. Nie powinno się zaślepiać EGR-a, a w wielu nowych silnikach jest to po prostu niemożliwe. Pozostaje więc zadbać o jego sprawność. W odróżnieniu od środków typu spray do EGR, TURBO, specyfik R3Fuel nie czyści w 5 minut. Tak agresywne rozpuszczanie mogłoby spowodować jednorazowe uwolnienie zbyt dużych struktur stwardniałych zanieczyszczeń. Negatywne skutki przedostania się ich do silnika byłyby odczuwalne dopiero po pewnym czasie. W przypadku R3Fuel czyszczenie trwa powoli, przez około 1500 km i zachodzi w sposób naturalny.
  • R3Fuel usuwa nagar z komory silnika i grzybków zaworów.
  • Oczyszcza elementy turbosprężarki od strony natarcia spalin.
      Uzyskany rezultat to:
    • oczyszczenie kierownic spalin z osadów sadzy i koksu
    • przestaje zapalać się kontrolka Check Engine
    • turbo przestaje się zawieszać i pracuje znacznie ciszej

    Bardzo częstym błędem, podczas ręcznego czyszczenia lub wymiany turbosprężarki jest usuwanie tylko skutku, a nie samej przyczyny jej problemów. Jeśli w układzie nadal pozostaną zanieczyszczenia, to dalej będą się one uwalniać i ponownie blokować turbosprężarkę. Po pewnym czasie kontrolka "check engine" będzie znowu informować o problemie. A nowe turbo wytrzyma zaledwie rok albo krócej. Polecamy zastosowanie R3Fuel w przypadku podjęcia decyzji o wymianie turbosprężarki. Zastosowanie specyfiku jeszcze przed jej wymianą, pozwoli uniknąć początkowego zanieczyszczenia nowego turbo. Być może nawet okaże się, że wymiana nie jest jeszcze konieczna.

  • R3Fuel eliminuje "falowanie" obrotów na biegu jałowym. Ułatwia start silnika (szczególnie w sezonie zimowym).
  • Zapieczone świece uwalnia z nagaru i odblokowuje.
  • W wyniku głębokiego dopalenia sadzy, zmniejszą się rozmiary cząsteczek stałych, co ułatwi ich przelot przez filtry typu DPF, FAP itp. Nie powodując odkładania się w nich niepotrzebnych cząstek.
foto01
 

W jaki sposób działa R3Fuel?

Schemat działania R3Fuel, to wywołanie kilku zależnych procesów przebiegających w tym samym czasie. Część składników specyfiku aktywuje się w fazie płynnej (paliwo), inne w dalszej części silnika, w fazie lotnej (proces dopalania). To odróżnia R3Fuel w działaniu od innych dodatków paliwowych, opartych na rozpuszczalnikach rafineryjnych. Dodatki takie, czyli detergenty, rozpuszczają zanieczyszczenia, ale nie powodują całkowitego ich spalenia, i wydalenia z systemu. W skutek czego "śmieci" przemieszczają się głębiej i po jakimś czasie należy zastosować kolejny środek czyszczący komorę spalania. Przy zastosowaniu R3Fuel problemów tych nie ma, ponieważ nagromadzone zanieczyszczenia są na bieżąco dopalane w komorze spalania i wydalane przez wydech.

uszlachetniacz

Proces główny: to głębokie oczyszczenie z nalotów zastanych i dopalenie zalegających zanieczyszczeń typu sadza, koks itp. Preparat nie zawiera składników agresywnych, tak więc nie powoduje gwałtownego odrywania się skupisk zanieczyszczeń, tylko ich wymywanie, i dokładne dyspergowanie (rozłożenie skupisk na cząsteczki pierwotne), eliminując tym samym groźbę zatkania filtrów, czy innych elementów przelotowych.

Proces kolejny: to odnowa i zabezpieczenie trwałym nano-filmem metalowych warstw wierzchnich podzespołów poddanych silnemu tarciu (dotyczy elementów pompy przetłaczającej i elementów tłoczących przez które przechodzi paliwo).

aplikowanie R3Fuel:

R3Fuel aplikujemy do baku, a następnie tankujemy minimum 30-50 l. paliwa. Specyfik będący formą zawiesiny, osiada w tzw. rezerwie. W wyniku ruchu paliwa w układzie, część specyfiku na bieżąco miesza się i łączy z paliwem, wywołując pożądane procesy fizykochemiczne. Zaleca się aby specyfik pozostawał jak najdłużej w paliwie. Tak więc, nie należy wyjeżdżać paliwa do końca przez okres przynajmniej 1000 km.

Uwaga: w pierwszym okresie od zastosowania specyfiku R3Fuel może nastąpić wzrost tzw. dymienia, które później ustąpi. Jest to efekt dopalania się zalegających w układzie struktur smołowych.

Produkty v3GENERATION testowane były na forach motoryzacyjnych:

forum motoryzacyjne

Komentarze z serwisu allegro.pl kierowców, którzy zaufali temu produktowi:

komentarze z allegro