specyfiki do silnika

v3generation_r7magprofessional

R7 MaGProfessional

xado_1stage_engine

XADO 1stage Engine

xado_1stage_maximum_amc

XADO 1stage Maximum AMC

xado_1stage_maximum_for_suv

XADO 1stage Maximum for SUV

xado_ex120_engine

XADO EX120 Engine

xado_ex120_diesel

XADO EX120 Diesel

 
CERAMIZER CS

KORZYŚCI
po zastosowaniu Ceramizera

  • Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
  • Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  • Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  • Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  • Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
  • Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
  • Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  • Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
  • Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  • Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  • Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  • Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
  • Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno - metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
  • Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
  • Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie.
  • Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2).
    Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm2).
  • Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
 

CERAMIZER test:
562 km jazdy bez oleju w silniku

CERAMIZER test

aplikowanie - zobacz jakie to proste

ceramizer aplikowanie

ILOŚĆ PREPARATU potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia pokazuje tabela

ilość oleju
w silniku w litrach
2-8 l 9-16 l 17-24 l 25-33 l
przy przebiegu:
5-50 tys. km
0,5 doz. 1 doz. 2 doz. 3 doz.
przy przebiegu:
50-300 tys. km
1 doz. 2 doz. 3 doz. 4 doz.
przy przebiegu:
pow. 300 tys. km
2 doz. 3 doz. 4 doz. 5 doz.
ceramizer asia test

W jaki sposób działa CERAMIZER?

jak dziala ceramizerCeramizer do silnika, opracowany na rynek zagraniczny jest dostępny w takich krajach jak Szwajcaria, Wielka Brytania czy USA. Co ciekawe zainteresował się nim również rynek azjatycki.

Ceramizer należy do grupy materiałów złożonych z drobnych cząstek krystalicznej ceramiki rozmieszczanej na osnowie metalowej. Jego zadaniem jest regeneracja wewnętrznych elementów silnika na drodze tworzenia powłok metalo-ceramicznych w miejscach gdzie występuje zjawisko tarcia. Powłoki mają grubość rzędu kilku mikronów i są zadziwiająco wytrzymałe.

Ceramizera nie należy mylić z butelkowymi zagęszczaczami olejów. Zagęszczacze tylko doraźnie kamuflują zużycie silnika (dymienie, branie oleju) i zwykle po kilkuset kilometrach czar pryska. W odróżnieniu od nich, ceramizery posiadają mocne argumenty. Jeden z nich przedstawiamy powyżej: TEST na 500 km bez kropli oleju. Silnik samochodu był badany przez niezależnego eksperta mechaniki samochodowej Jacka Chojnackiego. Mimo pokonania w teście 562 km bez oleju w silniku, panewki nie posiadały większych uszkodzeń niż inne w silnikach aut o podobnym przebiegu. Dodatkowo silnik przed zabiegiem ceramizacji posiadał słabszą kompresje na cylindrach która powróciła do wartości prawie fabrycznych. Po tym zabiegu auto ruszyło na opisany test.