dodatki do przekładni

v3generation_r3fuel

R6 Gear

xado_1stage_transmission

XADO 1stage transmission

xado_maximum_transmission

XADO AMC Maximum transmission

XADO Maximum Automatic Transmission

XADO Maximum automatic transmission

xado_ex120_gearbox

XADO EX120

xado_ex120_automatic_gearbox

XADO EX120
automatic gearbox

 
CERAMIZER CB

KORZYŚCI
po zastosowaniu Ceramizera

  • Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
  • Ułatwia zmianę biegów, regeneruje zużyte synchronizatory.
  • Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnych mostów, przekładni, reduktorów.
  • Zmniejsza wibracje i hałas, eliminuje zgrzyty przy zmianie biegów.
  • Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 5-ciu razy.
  • Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
  • Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.
  • W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno - metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
  • Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
  • Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu (zmęczeniu powierzchni).
  • Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie.
  • Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2).
    Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm2).
  • Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  • Chroni środowisko naturalne.
ceramizer asia test
 

ZREGENERUJESZ:
skrzynię biegów, tylny most, reduktor

skrzynia most reduktor

CERAMIZER - przetestowano w sporcie
gdzie szybka zmiana biegów to połowa sukcesu

ceramizer cb film

aplikowanie - zobacz jakie to proste

ceramizer aplikacja

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników) potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia ilustruje tabela

Ilość oleju w skrzyni
lub przekładni
1-2 litry 2-5 litrów 5-8 litrów 8-11 litrów
Zalecana ilość dozowników 1 doz. 2 doz. 3 doz. 4 doz.

W jaki sposób działa CERAMIZER?

jak dziala ceramizerCeramizer do silnika, opracowany na rynek zagraniczny jest dostępny w takich krajach jak Szwajcaria, Wielka Brytania czy USA. Co ciekawe zainteresował się nim również rynek azjatycki.

Ceramizer należy do grupy materiałów złożonych z drobnych cząstek krystalicznej ceramiki rozmieszczanej na osnowie metalowej. Jego zadaniem jest regeneracja wewnętrznych elementów silnika na drodze tworzenia powłok metalo-ceramicznych w miejscach gdzie występuje zjawisko tarcia. Powłoki mają grubość rzędu kilku mikronów i są zadziwiająco wytrzymałe.

Ceramizera nie należy mylić z butelkowymi zagęszczaczami olejów. Zagęszczacze tylko doraźnie kamuflują zużycie silnika (dymienie, branie oleju) i zwykle po kilkuset kilometrach czar pryska. W odróżnieniu od nich, ceramizery posiadają mocne argumenty. Jeden z nich przedstawiono jako: TEST na 500 km bez kropli oleju. Silnik samochodu był badany przez niezależnego eksperta mechaniki samochodowej Jacka Chojnackiego. Mimo pokonania w teście 562 km bez oleju w silniku, panewki nie posiadały większych uszkodzeń niż inne w silnikach aut o podobnym przebiegu. Dodatkowo silnik przed zabiegiem ceramizacji posiadał słabszą kompresje na cylindrach która powróciła do wartości prawie fabrycznych. Po tym zabiegu auto ruszyło na opisany test.