nasze aukcje
logo allegro.pl
bestsellery
Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
72,99 zł 59,34 zł
szt.
R7 MaGProfessional do silnika  (benzyna/LPG/diesel)
R7 MaGProfessional do silnika (benzyna/LPG/diesel)
52,90 zł 43,01 zł
szt.
R3 Fuel do paliwa (PB, ON, BIO)
R3 Fuel do paliwa (PB, ON, BIO)
42,90 zł 34,88 zł
szt.
bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy
    (14 dni na zwrot towaru
    - od momentu jego otrzymania)
  • Szyfrowane dane i transakcje
informacje dodatkowe

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji. W razie konieczności obsługa sklepu będzie się z Tobą kontaktować także telefonicznie. Pamiętaj, że przysługuje Tobie prawo odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny.

XADO Xtreme FLUSH z REVitalizantem (TIR, traktor, autobus itp.) /45L

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 96,00 zł 96.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 78,05 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 9 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Xado SPECIAL Xtreme FLUSH 500ml (na 35-45L oleju) - kompleksowa płukanka do dużych silników z formułą uwalniania zastanych/zapieczonych pierścieni tłokowych.

Żadnych kompromisów, Xado Xtreme Flush czyści od A do Z nie rozrzedzając oleju. Swoją efektywnością i Promocyjną ceną bije na głowę najbardziej rozreklamowane produkty. Najbezpieczniej chroni silnik podczas czyszczenia, nie skraca jego życia poprzez wytarcia i rysy spowodowane przez zanieczyszczenia.

Xado Xtreme FLUSH jest płukanką jedyną w swoim rodzaju. Specjalnie opracowaną i przeznaczoną do dużych pojazdów i maszyn (TIR, maszyna rolnicza, budowlana, kuter itp.) mieszczących do 45L oleju w silniku. Jest bardzo bezpieczna, bo nie zawiera kwasu, acetonu, nafty ani innych tym podobnych rozpuszczalników. Jedyna płukanka na której można jeździć, pracować, a wręcz jest to zalecane - Dlaczego ? Xtreme FLUSH pozwala doczyścić elementy układu olejowego do stanu czystości technicznej czyli wartości 90-99%. Ale żeby to się stało trzeba zrobić coś więcej niż płukanki stacjonarne, które potrafią tylko obmywać najświeższe warstwy. Krak olejowy odkładany latami czy tysiącami kilometrów wymaga specjalnego potraktowania. Skutecznego ale nie agresywnego i takiego które pozwoli dostatecznie emulgować zanieczyszczenia aby nie zatkały żadnych miejsc przelotowych, kanałów olejowych, punktów natrysku oleju.

Tak dużo stwardniałych zanieczyszczeń trzeba usuwać stopniowo i dlatego silnik najlepiej się oczyści jak będzie pracował pod obciążeniem i to jak najdłużej. Xado rozwiązało problem braku smarowania płukanek stacjonarnych i w Xtremie zastosowało nano-komponent Revitalizant® o długiej żywotności. Podczas przemywania systemu smarowania, buduje on na powierzchniach elementów tarcia silnika, w pełni ochronną warstwę przeciwzużyciową.

Dzięki temu zabiegowi na płukance Xtreme normalnie jeździmy na dystansie 150-200km (niekoniecznie jednorazowo) lub pracujemy 3mth. Sukcesywnie, krak olejowy, osady, muł olejowy są stopniowo rozluźniane, rozpuszczane i utrzymywane w bezpiecznej zawiesinie. Usuwane zostają przy wymianie, po spuszczeniu gorącego oleju. Takie długie działanie Xtreme ma jeszcze jedną zaletę, doskonale dekarbonizuje pierścienie tłokowe przywracając ich sprawność i ponowne doszczelnienie.

Korzyści po zastosowaniu Xado XTREME Flush:

  • bezpieczna dla każdego rodzaju oleju, klasy lepkości zarówno wysoko jak i nisko popiołowego
  • do wszystkiego o układzie smarowania mieszczącego 35-45L oleju (TIR, autobus, kombajn, ciągnik, koparka, kuter, maszyna rolnicza i budowlana)
  • spłukuje i czyści kanały olejowe silnika. Eliminuje gumę, lakier i szlam
  • dokładnie rozpuszcza nie powodując łuszczenia i rysowania zanieczyszczeniami panewek, gładzi cylindrów czy innych miejsc tarcia. Płukanki stacjonarne rozrzedzają olej w skutek czego dochodzi do przytarcia górnych partii silnika, bo olej tam nie dociera lub niedostatecznie może je smarować
  • przywraca elastyczność uszczelnieniom silnika
  • wiąże ciecze w oleju co umożliwia ich usunięcie podczas wymiany (kondensacja paliwa)
  • można osiągnąć bardzo spektakularne efekty, jak uwolnienie zapieczonych pierścieni tłokowych. Co pozwala oszczędzić do kilku tysięcy złotych
  • po tej płukance olej w kilka minut po wymianie nie zrobi się znowu czarny
  • nie rozrzedza oleju, jest bezkwasowa i jeśli jej mała część pozostanie w chłodnicach olejowych to nic się nie stanie
  • poprawia pracę turbinchłodnic oleju czy wrażliwych na zanieczyszczenia mechanizmów silnika
  • przywraca prawidłowe ciśnienie oleju i kompresję silnika - redukuje, a nawet całkowicie usuwa dymienie
  • udział Revitalizanta® zapewnia pełną ochronę silnika podczas całego cyklu czyszczenia. W czasie kiedy silnik pracuje pod obciążeniem
  • chroni przed fałszywymi sygnałami czujników z powodu nagromadzonych depozytów zanieczyszczeń
  • płukanka w zgodzie z przepisami, silnik nie pracuje na postoju tylko podczas jazdy

Jedno opakowanie 500ml stosować na 35-45L oleju w układzie.

UWAGA: Płukanka jest mieszalna ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych. Jest również bezpieczna dla łożysk turbosprężarek i filtrów cząstek stałych.

Sposób użycia:

Należy rozgrzać silnik do temperatury roboczej. Następnie wlać XTREME Flush poprzez wlew oleju.

Przy dużym zanieczyszczeniu silnika i podejrzeniu utrudnionego funkcjonowania pierścieni tłokowych wymagane jest przejechanie 150–200km w normalny sposób (niekoniecznie jednorazowo) i dopiero wymiana oleju. Jazdę 200 km zastępują czterech godziny pracy stacjonarnej na biegu jałowym.

Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) po wykonaniu pracy 3-3,5mth uzyskujemy efekt odpowiadający przejechaniu 150-200km.

Regularne czyszczenie, przy każdej wymianie oleju: Należy wlać preparat do silnika i utrzymywać jego pracę na biegu jałowym przez 15–20 minut lub przejechać ok. 20km. A następnie wymienić olej w silniku..

o marce XADO

Xado Chemical Group to światowy producent i właściciel marek VeryLube, AtomEX oraz Luxury Drive i Atomic Oil. Współpracuje z największymi potentatami w branży - Lubrizol, Infineum, Oronite czy Basf. Jego centrum naukowo-badawcze XADO Laboratories, posiada specjalistyczne laboratoria fizyko-chemiczne, chemiotologiczne, trybologiczne oraz balistyczne.

Xado to lider w dziedzinie wytwarzania dodatków nanotechnologicznych do rewitalizacji metalu.

Oleje produkowane są wyłącznie w XADO Lube B.V, Holandia zaś dodatki do olejów i paliw w fabryce na Ukrainie z upoważnienia XADO technology GMBH, Niemcy.

Jakość produktów spełna wymagania specyfikacji między innymi Sweden Army, French Army, Bundeswehry jak i posiada approvale Porsche, Bentley'a, Lamborghini czy Rolls Royce'a. XADO to nie tylko oleje i dodatki - to cała gama smarów warsztatowych, depresatory, środki czyszczące i konserwujące, środki antykorozyjne. To równiez producent smarów do broni palnej, zarówno tej wyczynowej jak i wojskowej.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl