XADO Vita Flush płukanka z rewitalizantem (silnik, skrzynia, most)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 31,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
  (1 ml = 0,12 zł )
31.00
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

XADO VitaFlush jest środkiem czyszczącym układy smarowania, z efektem rewitalizacji

Stosuje się go do oczyszczania układu olejowego silników benzynowych i wysokoprężnych (również z turbodoładowaniem), oraz przekładni. VitaFlush usuwa całkowicie wszystkie zanieczyszczenia, osady smoły w kanałach. Specyfik usuwa je razem ze zużytym olejem. Dzięki zawartemu w nim nanokomponentowi, Revitalizant® przywraca w podzespołach do 70% metalu utraconego w czasie eksploatacji. XADO VitaFlush stosuje się jako środka profilaktycznego do przemywania i ochrony przed zużyciem. Używa się go również do przemywania adaptacyjnego, przy zamianie oleju na inny, o innej lepkości, lub innego rodzaju (na przykład: zamiana oleju mineralnego na syntetyczny), lub oleju innego producenta.

KORZYŚCI po zastosowaniu
rewitalizanta XADO VitaFlush

  • VitaFlush kompleksowo oczyszcza układ olejowy (silnika, przekładni) z zanieczyszczeń wszelkiego rodzaju.
  • Przywraca swobodę ruchu pierścieniom zgarniającym i uszczelniającym.
  • Likwiduje efekt przywierania hydraulicznych regulatorów luzów zaworowych (hałasujące szklanki).
  • Oczyszcza system wentylacji skrzyni korbowej.
  • Odbudowuje i chroni przed zużyciem części trące.
  • Zwiększa moc silnika.
  • Stabilizuje parametry pompy olejowej (zwiększa ciśnienie oleju).

UWAGA : W wypadku występowania w układzie chłodnic olejowych, zaleca się po płukance również spuszczenie z nich zużytego oleju.

sposób użycia XADO VitaFlush

1. Do rozgrzanego mechanizmu, przez otwór wlewu oleju (lub otwór do mierzenia poziomu oleju), należy wprowadzić odpowiednią ilość VitaFlush.

2. Następnie uruchomić silnik i utrzymać go na biegu jałowym przez 10 –15 minut, lub przejechać 20 km.

Uwaga: jeśli zachodzi konieczność dokładniejszego czyszczenia mechanizmu (w przypadku dużego zabrudzenia), należy przejechać 200 – 300 km.

3. Po wszystkim trzeba wymienić olej i filtr olejowy.

Uwaga: Aby osiągnąć maksymalny efekt należy stosować VitaFlush przy każdej wymianie oleju.

VitaFlush jest zgodny z olejami wszelkich typów. Nie zawiera kwasu, acetonu ani rozpuszczalników. Jest nieszkodliwy dla części metalowych silnika, sondy lambda, oraz katalizatorów.

technologia rewitalizacji podzespołów

1. mechanizm zużycia części

Pod wpływem obciążeń, w strefie tarcia podzespołów ulega uszkodzeniu warstwa powierzchniowa elementów mechanizmu. Atomy metalu odrywają się od powierzchni elementu i przenikają do środka smarnego. W przypadku nadmiernych obciążeń mogą nawet odrywać się całe grupy atomów (klastery). Następuje wtedy lawinowe zużycie mechanizmu.

2. wprowadzenie rewitalizanta - początek procesu

Rewitalizant jest dodawany do oleju i razem z nim dociera do współpracujących ze sobą powierzchni metalowych. Docierając do strefy tarcia podzespołów, w której powstaje nadmiar energii cieplnej, rewitalizant przyjmuje funkcję katalizatora i odbudowuje uszkodzoną strukturę elementów. Rozpoczyna się proces wchłaniania węgla przez wierzchnią warstwę podzespołu. W jego wyniku powstają węgliki metali.

3. tworzenie nowej warstwy

Proces tworzenia nowej, wyjątkowo wytrzymałej warstwy ochronnej odbywa się z udziałem węglików, oraz znajdujących się oleju nano-cząstek metalu, które wcześniej zostały starte z powierzchni roboczych elementów mechanizmu.

4. zakończenie modyfikacji powierzchni podzespołów

W ostatnim etapie, w wyniku wzajemnej dyfuzji (przenikania) warstwy ochronnej w głąb materiału, powstaje wyjątkowo wytrzymała i odporna na ścieranie warstwa gradientowa. Jest ona związana z podłożem dzięki dodatnim naprężeniom ściskającym na całej jej głębokości.

5. standardowa eksploatacja

W wyniku rewitalizacji mechanizm jest w pełni chroniony przed wszelkimi przeciążeniami i teraz będzie działał 2-4 razy dłużej. Para współpracujących ze sobą (trących o siebie) elementów staje się prawie niezniszczalna.

o marce XADO

Xado Chemical Group to światowy producent i właściciel marek VeryLubeAtomEX oraz Luxury Drive i Atomic Oil. Współpracuje z największymi potentatami w branży - Lubrizol, Infineum, Oronite czy Basf. Jego centrum naukowo-badawcze XADO Laboratories, posiada specjalistyczne laboratoria fizyko-chemiczne, chemiotologiczne, trybologiczne oraz balistyczne.

Xado to lider w dziedzinie wytwarzania dodatków nanotechnologicznych do rewitalizacji metalu.

Oleje produkowane są wyłącznie w XADO Lube B.V, Holandia zaś dodatki do olejów i paliw w fabryce na Ukrainie z upoważnienia XADO technology GMBH, Niemcy.

Jakość produktów spełnia wymagania specyfikacji między innymi Sweden Army, French Army, Bundeswehry jak i posiada approvale Porsche, Bentley'a, Lamborghini czy Rolls Royce'a. XADO to nie tylko oleje i dodatki - to cała gama smarów warsztatowych, depresatory, środki czyszczące i konserwujące, środki antykorozyjne. To również producent smarów do broni palnej, zarówno tej wyczynowej jak i wojskowej.

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl