nasze aukcje
logo allegro.pl
bestsellery
Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
72,99 zł 59,34 zł
szt.
R7 MaGProfessional do silnika  (benzyna/LPG/diesel)
R7 MaGProfessional do silnika (benzyna/LPG/diesel)
52,90 zł 43,01 zł
szt.
R3 Fuel do paliwa (PB, ON, BIO)
R3 Fuel do paliwa (PB, ON, BIO)
42,90 zł 34,88 zł
szt.
bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy
    (14 dni na zwrot towaru
    - od momentu jego otrzymania)
  • Szyfrowane dane i transakcje
informacje dodatkowe

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji. W razie konieczności obsługa sklepu będzie się z Tobą kontaktować także telefonicznie. Pamiętaj, że przysługuje Tobie prawo odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny.

XADO VeryLube Turbo do silnika (benzyna/LPG/diesel)

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 38,00 zł 38.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 30,89 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Preparat VeryLube Turbo (VLT) zawiera fullereny o liczbie atomów 60 (C60), czyli cząsteczki o idealnym kształcie kuli. Te mikro-kuleczki w filmie olejowym zachowują się jak molekularne łożyska, a każda kropla VeryLube Turbo zawiera ich miliony. Umiejscawiając się w układzie TPC (tłok-pierścień-cylinder) czy między panewką, a wałem korbowymi podnoszą znacząco wytrzymałość na występujące tam przeciążenia. Film olejowy zawierający VLT jest zdecydowanie mocniejszy. Elementy cierne nie stykają się, nawet w przypadku wystąpienia silnych przeciążeń, a współczynnik tarcia spada znacząco. W warunkach krytycznych (uruchamianie zimnego silnika, systemu start-stop, bardzo długiego przestoju szczególnie zimą) substancje aktywne zawarte w VLT cały czas utrzymują fullereny na powierzchniach par tarcia. Nawet wtedy, kiedy najlepsze oleje czy inne dodatki ochronne spłynęły już całkowicie do miski olejowej. W ten sposób, utrzymany jest bezustannie wysoki poziom ochrony.

Xado VeryLube Turbo - Czy naprawdę działa ? Niezależny test tarcia: w teście tym, sam czysty olej Liqui Moly dał wynik 0,11, a po dodaniu do niego VeryLube Turbo, tarcie spadło do 0,03. Tak więc mimo wysokiej jakości oleju, nastąpiła dodatkowa poprawa ochrony i 4-krotna redukcja sił tarcia.

  • Olej Liqui Moly 4100 Top Tec 5W40 czysty (bez dodatków) - wynik: 0,11
  • Olej Liqui Moly 4100 Top Tec 5W40 + R7 MaGProfessional - wynik: 0,01
  • Olej Liqui Moly 4100 Top Tec 5W40 + Xado Verylube Turbo - wynik: 0,03
  • Olej Liqui Moly 4100 Top Tec 5W40 + Ceratec - wynik: 0,05
  • Olej Liqui Moly 4100 Top Tec 5W40 + Bilstein R-2000 - wynik: 0,07
  • Olej Liqui Moly 4100 Top Tec 5W40 + Bishops - wynik: 0,07
  • Olej Liqui Moly 4100 Top Tec 5W40 + Tec 2000 Oil Booster - wynik: 0,09

Korzyści po zastosowaniu VeryLube Turbo

  • Możesz stosować VLT w silniku tłokowym dowolnego rodzaju (benzyna, diesel), niezależnie od używanego paliwa (PB, ON, BIOpaliwa, LPG, CNG).
  • Jest bezkonfliktowy, w stosunku do każdego rodzaju oleju. Nie zaburzy więc jego smarności, lepkości czy gęstości.
  • Silnik będzie dużo łatwiej zapalał na zimno. Eliminujesz "suche starty", kiedy olej spłynął do miski olejowej.
  • Przedłuża żywotność oleju silnikowego. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się oleju. Szczególnie dotyczy to jazdy miejskiej, na krótkich odcinkach oraz w korkach. A także w warunkach niedogrzania silnika (zima), jak i jego przegrzewania (upalne lato i postój w korku).
  • Pomaga odzyskać moc i prawidłową kompresją starszego silnika.
  • Zmniejsza się hałas i wibracje.
  • Poprawia dynamikę samochodu, poprzez zmniejszenie tarcia wewnątrz elementów silnika.
  • Produkt posiada delikatne właściwości czyszczące. Pozwala oczyścić rowki tłoków, w których są pierścienie. Przeciwdziała to uwiezieniu pierścieni przez nagar, powstający podczas spalania.
  • Nie zapcha filtra oleju ani kanałów olejowych. Wielkość cząsteczki preparatu to JEDEN nanometr.
  • Chronisz części silnika przed skutkami tarcia w przyszłości.

Sposób użycia: Dodaj zawartość pojemnika do ciepłego silnika (przez szyjkę wlewu oleju) w proporcji: 1 butelka (125ml) na 3-5L oleju silnikowego. Najbardziej optymalne stężenie preparatu, to 3% objętości wlanego oleju. Dopuszczalne przedawkowanie wynosi 50% czyli maksymalnie 4,5% objętości wlanego oleju.

Stosować jednorazowo na cały okres użytkowania oleju - od wlania VLT do wymiany oleju.

 

UWAGA: W wypadku uszkodzeń mechanicznych (pęknięty pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra), lub oznak dużego zużycia silnika, produkt nie będzie miał zastosowania.

kupując VeryLube Turbo otrzymasz PREZENT - Smar XADO

Stosuje się go do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych; różnych węzłów i mechanizmów (przegubów, zwrotnic, połączeń wielowpustowych, łańcuchów, zazębień kół). Dzięki zestawowi EP (Extreme Pressure) chroni mechanizmy od niszczącego zużycia w warunkach eksploatacji, gdzie zastosowanie zwykłych smarów jest nie dopuszczalne.

  • Posiada wysoką mechaniczną i chemiczną stabilność i zachowuje ochronne i przeciwzużyciowe właściwości pod działaniem długotrwałych mechanicznych i cieplnych obciążeń.
  • Dzięki dużej lepkości zostaje na powierzchniach smarowanych nawet pod działaniem wibracji i wysokich szybkości obrotowych do 10 000 obr/min
  • Może być stosowany w węzłach, pracujących w kontakcie z wodą, pyłem.
  • Jest zgodny ze wszystkimi samochodowymi i przemysłowymi smarami na bazie litowej, miesza się z nimi we wszystkich proporcjach.

o marce XADO

Xado Chemical Group to światowy producent i właściciel marek VeryLubeAtomEX oraz Luxury Drive i Atomic Oil. Współpracuje z największymi potentatami w branży - Lubrizol, Infineum, Oronite czy Basf. Jego centrum naukowo-badawcze XADO Laboratories, posiada specjalistyczne laboratoria fizyko-chemiczne, chemiotologiczne, trybologiczne oraz balistyczne.

Xado to lider w dziedzinie wytwarzania dodatków nanotechnologicznych do rewitalizacji metalu.

Oleje produkowane są wyłącznie w XADO Lube B.V, Holandia zaś dodatki do olejów i paliw w fabryce na Ukrainie z upoważnienia XADO technology GMBH, Niemcy.

Jakość produktów spełnia wymagania specyfikacji między innymi Sweden Army, French Army, Bundeswehry jak i posiada approvale Porsche, Bentley'a, Lamborghini czy Rolls Royce'a. XADO to nie tylko oleje i dodatki - to cała gama smarów warsztatowych, depresatory, środki czyszczące i konserwujące, środki antykorozyjne. To również producent smarów do broni palnej, zarówno tej wyczynowej jak i wojskowej.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (3)

12 lutego 2021

Wszystko w porządku. Polecam zakupy.

13 marca 2021

Super. Polecam.

12 kwietnia 2021

Polecam

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl