XADO Red Boost 0w20 508/509 CERAMIC A3/B4
towar niedostępny

Opis


XADO RED BOOST 0w20 508/509 4L zawierający Revitalizant® - olej z półki PREMIUM w przystępnej cenie. Dla wszystkich dbających o kondycję, moc i bezawaryjność silnika
Ten olej jest gwarancją długiej żywotności silnika z jego najwyższymi parametrami. Podtrzymuje stan techniczny silnika na poziomie "jak nowy".
Olej XADO zawiera opatentowany nano-komponent budulcowy, Revitalizant®. Jego ilość w oleju jest tak wyliczona, że zużycie par trących np. tłok-pierścień-cylinder praktycznie zatrzymuje się w czasie. Wykorzystane jest tu zjawisko selektywnego przenoszenia (ang. selective transfer). Czyli zjawisko samorzutnego regenerowania zużytych powierzchni metalu w wyniku wbudowania cząsteczek pochodzących z innych miejsc układu.
Oleje XADO są tak unikalne jakościowo że producent w celu zabezpieczenia się przed podróbkami, specjalnie aromatyzuje je. Przy wlewaniu ich unosi się aromatyczny zapach. Ten zapach wyróżnia oleje XADO od olejów innych producentów.
Różnice między zwykłym XADO 0w20 508/509, a RED BOOST:
- RF 10,5 czyli podwójna dawka Revitalizanta®
- RED BOOST - zwiększona TBN czyli jeszcze wyższa zdolność oleju do neutralizacji kwaśnych produktów spalania (kwasów)
- Lekki zimny start z prędkością wyższą jak na pełnym syntetyku PREMIUM innych marek
- Brak suchego startu, olej jest magnesowany w miejscach tarcia.
- Czysty silnik po upalaniu na torze
Charakterystyka XADO RED BOOST 0w20 508/509
XADO Atomic Oil 0W-20 508/509 RED BOOST to olej silnikowy klasy premium przeznaczony do silników grupy VAG. Zawiera REVITALIZANT® RF[10,5]* oraz innowacyjny dodatek RED BOOST.
XADO Atomic Oil 0W-20 508/509 RED BOOST to nowoczesny, oszczędny olej o wydłużonej żywotności, bazujący na PAO (polialfaolefinach). Zalecany do stosowania w specjalnych wysokowydajnych silnikach benzynowych i małolitrażowych silnikach wysokoprężnych nowej generacji samochodów marki Volkswagen, Audi, Skoda, Seat z ulepszonymi układami oczyszczania spalin (filtry cząstek stałych i katalizatory) i wymagających specyfikacji VW 508.00/509.00
- wysoki poziom oszczędności paliwa
- ograniczenie powstawania produktów spalania dzięki niższemu poziomowi popiołów siarczanowych oraz zawartości fosforu i siarki (technologia Mid SAPS)
- ochrona i zwiększenie żywotności filtrów sadzy (DPF,GPF) i katalizatorów
- zwiększone okresy wymiany oleju
- silne właściwości dyspergujące i czyszczące
- bardzo niska skłonność do parowania
- bardzo wysoki stopień ochrony przed zużyciem, korozją i pienieniem
- ochrona silnika przed bieżącym zużyciem dzięki składnikowi REVITALIZANT®
- dodatek RED BOOST stabilizuje liczbę zasadową przy dużych obciążeniach cieplnych silnika
Spełnia certyfikaty międzynarodowe:
- SAE 0W-20
- ACEA C5
Spełnia dopuszczenia producentów samochodów:
- Forda WSS-M2C956-A1
- Porsche C20
- VW 508,00/509,00

O co chodzi z tym Revitalizantem® ?
4L zużytego oleju silnikowego zawierają około 2 gramy mikro-drobin startego metalu. Silnik o pojemności 1800 cm3, po utracie 60 gram metalu, kwalifikuje się do remontu. Wynika to z faktu że utrata metalu następuje w kluczowych miejscach par tarcia. Te newralgiczne miejsca to pary trące: pierścień-cylinder, czop wału-panewka itd.. Odpowiadają one za prawidłową kompresję i bezawaryjną pracę silnika. Do tego starty metal w oleju reaguje z produktami spalania i przyspiesza jego degradację. Tak właśnie zużywa się silnik.
Dzięki olejowi XADO z Revitalizantem®, kompresja, moc, ochrona silnika zawsze są na maksymalnym poziomie. Revitalizant® w czasie rzeczywistym leczy powierzchnie metalowe usuwając powstające defekty. Tym samym w praktyce zawiesza "zużycie w czasie".


KORZYŚCI przy stosowaniu oleju XADO z Revitalizantem
- brak zakleszczeń pierścieni, minimalna ilość zanieczyszczeń spalania w oleju
- przy przeciążeniach zawsze niższa temp. o kilka stopni w stosunku do innych olejów
- jeden z najniższych współczynników tarcia wśród olejów
- do aut z salonu - idealne dotarcie, ułożenie pracujących elementów w silniku
- większa dynamika i cichsza, aksamitna praca silnika
- często zmniejszają się stuki na popychaczach
- spada apetyt na olej między jego wymianami
- może nieznacznie spaść apetyt na paliwo
- olej z Revitalizantem® utrzymuje powierzchnie tarcia w idealnym stanie. Zawiesza ich zużycie w czasie kiedy krąży w silniku.
Produkty XADO posiadają approvale Porsche, Bentley'a, Lamborghini czy Rolls Royce'a.

o marce XADO
Xado Chemical Group to światowy producent i właściciel marek VeryLube, AtomEX oraz Luxury Drive i Atomic Oil. Współpracuje z największymi potentatami w branży - Lubrizol, Infineum, Oronite czy Basf. Jego centrum naukowo-badawcze XADO Laboratories, posiada specjalistyczne laboratoria fizyko-chemiczne, chemiotologiczne, trybologiczne oraz balistyczne.
Xado to lider w dziedzinie wytwarzania dodatków nanotechnologicznych do rewitalizacji metalu.
Oleje produkowane są wyłącznie w XADO Lube B.V, Holandia zaś dodatki do olejów i paliw w fabryce na Ukrainie z upoważnienia XADO technology GMBH, Niemcy.
Jakość produktów spełnia wymagania specyfikacji między innymi Sweden Army, French Army, Bundeswehry jak i posiada approvale Porsche, Bentley'a, Lamborghini czy Rolls Royce'a. XADO to nie tylko oleje i dodatki - to cała gama smarów warsztatowych, depresatory, środki czyszczące i konserwujące, środki antykorozyjne. To również producent smarów do broni palnej, zarówno tej wyczynowej jak i wojskowej.