XADO Maximum Automatic Transmission preparat do regeneracji automatycznej skrzyni biegów

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 119,99 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
  (1 ml = 4,00 zł )
119.99
ilość szt.
Zyskujesz 11 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Zatomizowany kondycjoner metali
XADO Maximum Automatic Transmission

Przeznaczony jest do remontu odnawiającego i ochrony przed dalszym zużyciem automatycznych skrzyń biegów w samochodach osobowych i dostawczych. Podczas obróbki, zawarty Revitalizant® formuje metalowo-ceramiczną warstwę na metalowych powierzchniach (kół zębatych, łożysk, rozdzielaczy, sprzęgieł wielopłytkowych). Efektem jest przywrócenie fabrycznej geometrii elementu, w miejscach zużytych. Ponadto kondycjoner metalu umacnia film olejowy oraz zwielokrotnia poziom ochrony przed zużyciem.

XADO Maximum Automatic Transmission to środek wszechstronny. Nadaje się do wszelkich rodzajów skrzyń automatycznych, włączając Tiptronic®, Steptronic®, CVT, DSG itp.

KORZYŚCI po zastosowaniu XADO Maximum Transmission
w automatycznej skrzyni biegów

  • Odnawia i chroni przed zużyciem metalowe powierzchnie części, podlegające tarciu.
  • Likwiduje mikrodefekty, rysy czy  deformacje powierzchni roboczych.
  • Obniża szumy i wibracje całego podzespołu.
  • Przedłuża stabilność pracy mechanizmów sterowania.
  • Łagodzi ekstremalne obciążenia.
  • Poprawia płynność zmiany przełożeń - biegi będą zapinać się płynnie, bez szarpnięć.

W efekcie zastosowania produktu, wszystkie detale automatycznej skrzyni biegów przejdą pełny cykl rewitalizacji. Gwarantowana przez producenta ochrona przed zużyciem to kolejne 100 000 km jazdy.

 

technologia rewitalizacji podzespołów

1. mechanizm zużycia części

Pod wpływem obciążeń, w strefie tarcia podzespołów ulega uszkodzeniu warstwa powierzchniowa elementów mechanizmu. Atomy metalu odrywają się od powierzchni elementu i przenikają do środka smarnego. W przypadku nadmiernych obciążeń mogą nawet odrywać się całe grupy atomów (klastery). Następuje wtedy lawinowe zużycie mechanizmu.

2. wprowadzenie rewitalizanta - początek procesu

Rewitalizant jest dodawany do oleju i razem z nim dociera do współpracujących ze sobą powierzchni metalowych. Docierając do strefy tarcia podzespołów, w której powstaje nadmiar energii cieplnej, rewitalizant przyjmuje funkcję katalizatora i odbudowuje uszkodzoną strukturę elementów. Rozpoczyna się proces wchłaniania węgla przez wierzchnią warstwę podzespołu. W jego wyniku powstają węgliki metali.

3. tworzenie nowej warstwy

Proces tworzenia nowej, wyjątkowo wytrzymałej warstwy ochronnej odbywa się z udziałem węglików, oraz znajdujących się oleju nano-cząstek metalu, które wcześniej zostały starte z powierzchni roboczych elementów mechanizmu.

4. zakończenie modyfikacji powierzchni podzespołów

W ostatnim etapie, w wyniku wzajemnej dyfuzji (przenikania) warstwy ochronnej w głąb materiału, powstaje wyjątkowo wytrzymała i odporna na ścieranie warstwa gradientowa. Jest ona związana z podłożem dzięki dodatnim naprężeniom ściskającym na całej jej głębokości.

5. standardowa eksploatacja

W wyniku rewitalizacji mechanizm jest w pełni chroniony przed wszelkimi przeciążeniami i teraz będzie działał 2-4 razy dłużej. Para współpracujących ze sobą (trących o siebie) elementów staje się prawie niezniszczalna.

aplikacja XADO MAXIMUM Transmission

1. Do płynu roboczego, w automatycznej skrzyni biegów, rozgrzanej do temperatury pracy, należy wprowadzić niezbędną ilość specyfiku, wg tabeli.

2. Po aplikacji specyfiku należy eksploatować samochód w normalny sposób.

3. Rewitalizację uznaje się za zakończoną po przebiegu 1500 km.

Uwaga: Charakterystyczną oznaką początku rewitalizacji jest zauważalna poprawa pracy skrzyni biegów. Spadek szumów i poprawa płynności zmian biegów, już po kilkunastu kilometrach jazdy. Revitalizant® jest mieszalny z każdym rodzajem płynu stosowanym w skrzyniach automatycznych: Dexron®, Mercon®, Mopar ATF®, CVT itp. Nie wchodzi z nimi w reakcje i nie zmienia ich właściwości lepkościowych, frykcyjnych oraz innych własności fizyko-chemicznych.

o marce XADO

Xado Chemical Group to światowy producent i właściciel marek VeryLubeAtomEX oraz Luxury Drive i Atomic Oil. Współpracuje z największymi potentatami w branży - Lubrizol, Infineum, Oronite czy Basf. Jego centrum naukowo-badawcze XADO Laboratories, posiada specjalistyczne laboratoria fizyko-chemiczne, chemiotologiczne, trybologiczne oraz balistyczne.

Xado to lider w dziedzinie wytwarzania dodatków nanotechnologicznych do rewitalizacji metalu.

Oleje produkowane są wyłącznie w XADO Lube B.V, Holandia zaś dodatki do olejów i paliw w fabryce na Ukrainie z upoważnienia XADO technology GMBH, Niemcy.

Jakość produktów spełnia wymagania specyfikacji między innymi Sweden Army, French Army, Bundeswehry jak i posiada approvale Porsche, Bentley'a, Lamborghini czy Rolls Royce'a. XADO to nie tylko oleje i dodatki - to cała gama smarów warsztatowych, depresatory, środki czyszczące i konserwujące, środki antykorozyjne. To również producent smarów do broni palnej, zarówno tej wyczynowej jak i wojskowej.

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl