XADO AMC TUNING wyczynowy modyfikator ceramiczny

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 109,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
  (1 ml = 0,48 zł )
109.00
ilość szt.
Zyskujesz 10 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

XADO AMC Tuning 225ml - wyczynowy modyfikator tarcia z efektem rewitalizacji w czasie rzeczywistym

Zawiesza "zużycie w czasie", tworząc kompletny system ochrony silnika.

W każdej sekundzie elementy silnika, pracujące zawsze pod ogromnym obciążeniem, wykonują pokaźną liczbę ruchów. Kiedy elementy stykają się ze sobą, energia ich pracy oraz nierówności metalu (nawet mikroskopijne) powodują wzrost tarcia i generują niepotrzebne ciepło. Wzrasta wtedy ekstremalnie obciążenie całego układu powodując jego przeciążenia. Zadaniem XADO AMC Tuning jest eliminacja tego zjawiska lub maksymalne podniesienie granicy bezpieczeństwa pracy silnika. Ma to kolosalne znaczenie zarówno w autach wyczynowych jak i cywilnych w czasach ich budżetowego downsizingu.

XADO AMC Tuning zabezpiecza i chroni silnik na trzech poziomach:

Poziom 1) Przy udziale Revitalizanta® tworzy silną konstrukcję metalo-ceramiczną w miejscach tarcia metal-metal, zabudowując wcześniejsze mikro skazy. Tym samym naprawia, wyrównuje, utwardza i ponownie doprowadza do optymalnego spasowania współpracujących części silnika.

Poziom 2) Wprowadza dodatkowy czynnik poślizgu, 2D Sliding Agent, degradujący tarcie mikro nierówności trójwymiarowych (3D) do dwupłaszczyznowych płaskich (2D). W warunkach przeciążeń, wzajemne płaszczyzny tarcia już nie "haczą się" tylko swobodnie przesuwają minimalizując straty energii i np. odchyły tłoków, a co za tym idzie wibracje.

Poziom 3) Modyfikuje właściwości smarne i myjące oleju silnikowego. Wzmacnia właściwości błonotwórcze filmu olejowego, zapobiegając jego zrywaniu w warunkach bardzo ekstremalnych.

KORZYŚCI po stosowaniu XADO AMC Tuning do oleju w silnikach spalinowych

  • Można stosować w silniku benzynowym, z LPG/CNG jak i diesla, z turbo, z filtrami Cząstek Stałych. Może być dodawany do oleju silnikowego każdej klasy lepkości i jakości, mineralnego jak i syntetycznego o niskim, średnim lub pełnym poziomie popiołów (SAPS).
  • Utworzone pokrycie metalo-ceramiczne jest na stałe, a nie jak w wypadku produktów opartych na molibdenie (MoS2), stykowe. Molibden nie łączy się strukturalnie z powierzchnią, którą zabezpiecza.
  • Obniża współczynnik tarcia do 0,025 podczas gdy renomowane oleje dają wynik 0,11-0,16
  • Silnik pracuje ciszej, łatwiej się wkręca na obroty.
  • Eliminuje całkowicie suche starty. zabezpieczając powierzchnie trące podczas częstego uruchamiania silnika (np typu "stop-start" ), zwłaszcza w warunkach zimowych, nawet poniżej -30°C.
  • Obniża temperaturę oleju, zapobiegając przegrzaniu silnika. Zalecany na tor, Off-road, sprinty na 1/4mili ale i do codziennej jazdy.
  • Zapobiega przegrzaniu i zatarciu silnika. Zmniejsza ryzyko zapieczenia i blokady pierścieni tłokowych. Przeciwdziała tworzeniu się spieków w przypadku ekstremalnej jazdy sportowej.
  • Posiada wysoki współczynnik odbudowy powierzchni trących, który wynosi RF33,3. Dla porównania, w doskonałych olejach serii Xado Atomic Oil ten współczynnik wynosi RF5,5, a na TOP-owej półce Xado Luxury Drive - RF15,5.
  • Zawiesza "zużycie w czasie" par trących, metal-metal. Zabezpiecza przed zużyciem powierzchnie tarcia: cylindrów, pierścieni, rowków pierścieni, płaszczy tłoków, panewek, czopów wału korbowego, łożysk wału korbowego, krzywek rozrządu, popychaczy zaworów, cylinderków i tłoczków automatycznych popychaczy zaworów, łożysk wałków rozrządu, łańcuszka rozrządu, piast i sworzni tłokowych, łożysk i zębów pompy olejowej, wtryskiwaczy (od strony olejenia).
  • Potęguje właściwości myjące oleju. Poprawi działanie, czułych na zanieczyszczenia, mechanizmów zmiennych faz rozrządu typu VTEC (Honda), MIVEC (Mitsubishi), VANOS (BMW), VVL (Nissan),  WTI (Toyota), VVT (Chrysler, General Motors, Proton, Suzuki, Volkswagen Group) itp.
  • Prawdziwy przyjaciel dla jednostek o dużych mocach i dużym momencie obrotowym.

Produkty Xado od 2004 roku stosuje fabryczny Team Kamaz Master, który bierze udział w rajdach cross country. Produkt Xado sprawdza się doskonale w 850-konnym turbodieslu V8, który napędza pustynnego potwora. Fabryczne Kamazy to wielokrotni zwycięzcy w kategorii ciężarówek, w legendarnym Rajdzie Dakar.

Brytyjski kierowca i trener James Heffernan, kilkukrotny zdobywca podium BARC Formula Renault Championship, podziękował Xado za wsparcie podczas jego występów w wyścigach. Heffernan w swoim bolidzie długo badał produkty Xado i stwierdził że mają one duży wpływ na poprawę jego wyników.

Bobby Mount z Suppesville to świetny amerykański kierowca, ścigający się w wyścigach dragsterów na 1/4mili. Przy drugim zdobyciu Korony Toru w kategorii Super PRO, pobił swój dotychczasowy najlepszy czas ustanawiając wynik 10,06. Jak stwierdził: jego Ford Maverick z napędem Chevy, odkąd zaczął stosować w nim produkt Xado, zaczął dawać z siebie jeszcze więcej. Jednak największa niespodzianka pojawiła się po inspekcji silnika, który miał za sobą ponad 400 ćwierć milowych przejazdów. Mechanik Bobby’ego był zaszokowany, bo panewki i inne elementy silnika wyglądały jak nowe.

Cory Stansbury reprezentujący Rose-Hulman Supermileage Team zajął drugie miejsce w słynnym Shell EcoMarathon. Stansbury twierdzi, że nie bez wpływu na wynik było pozytywne działanie zastosowanych produktów Xado, które pozwoliły na znaczną redukcję tarcia wewnętrznego. Redukcję temperatury silnika sprawdzano mierząc temperaturę głowicy silnika napędzającego ekopojazd

Aplikacja XADO AMC TUNING jest prosta:

  1. Rozgrzej silnik do temperatury roboczej.
  2. Wyłącz silnik i dodaj produkt do oleju, wcześniej mocno go wstrząsając.
  3. Uruchom silnik na wolnych obrotach, przez 3-5 minut.
  4. Zgaś silnik, lub rozpocznij jazdę.

Jedna butla zalecana jest do maksymalnie 3-5 litrów oleju. Proces adaptacji specyfiku w silniku to okres 1500 km i w tym czasie nie należy wymieniać oleju.

UWAGA: Temperatura produktu przed aplikowaniem, 15°C do 40°C. W zimnej temperaturze granulki revitalizanta mogą się zlepić w bryłę i nie wydostaną się przez szyjkę butelki. W ciepłym oleju revitalizant natychmiast się rozpuszcza.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl