XADO AMC Maximum preparat do ochrony silnika

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 214,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
  (1 ml = 0,95 zł )
214.00
ilość szt.
Zyskujesz 21 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

KORZYŚCI po zastosowaniu XADO 1stage Maximum 

Działa w silnikach tłokowych dowolnego rodzaju (benzyna, diesel), niezależnie od rodzaju zasilania paliwem (PB, ON, BIOpaliwa, LPG, CNG). Został przetestowany w sporcie wyczynowym.

KOMPOZYCJA 3C EFFECT (trzech komponentów):

  1. METAL CONDITIONER - podnosi odporność temperaturową elementów trących do 1500°C. Przeciwdziała zatarciom i zakleszczeniom, w sytuacji awaryjnego wycieku oleju lub płynu chłodniczego. Nie dopuszcza do puchnięcia tłoków i niebezpiecznego zablokowania pierścieni. Zapobiega zacieraniu wałka rozrządu.
  2. REV 1 STAGE - modyfikuje i utwardza powierzchnie trące ochronną powłoką metalo-ceramiczną (diamentopodobną). Regeneruje w ten sposób wałek rozrządu, cylindry, pierścienie i elementy turbosprężarki, oraz pompy olejowej.
  3. 2D - zapewnia bardzo lekką współpracę między częściami silnika. Udrażnia kanaliki smarne i natrysku oleju.

KORZYŚCI po zastosowaniu (Atomic Metal Conditioner)

  • 7-krotny spadek tarcia. W testach technicznych wykazano obniżenie jego wartości: z 0,160 do 0.025Mniejsze tarcie, to mniejszy apetyt na paliwo, od 3 do 15 %.
  • Wzrost odporności na zatarcie: z 2050N do 3350N (czyli o 63% większa odporność).
  • Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania. W teście TÜV wykazano przyrost ciśnienia, na najsprawniejszym cylindrze, o 12%. Na najsłabszym, o 28%
  • Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu. Silnik będzie łatwiej nabierał przyśpieszenia.
  • Zmniejsza "dymienie" silnika. Mniejsza jest też emisja popiołów z oleju (szczególnie ważne dla filtrów FAP i DPF).
  • Zapobiega niszczeniu silnika przez przedostające się do oleju paliwo, w trakcie cyklu wypalania cząstek stałych, z filtrów FAP i DPF. Jest to bardzo istotna ochrona, jeśli jeździsz tylko w mieście lub na krótkich trasach.
  • Ogranicza do minimum zużywanie oleju silnikowego. Jeśli spóźnisz się z wymianą, nie zagrozi to silnikowi.
  • Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, przedłużając kilkukrotnie żywotność silnika.
  • Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch zimą, nawet przy temperaturze -40°C.
  • Wycisza pracę silnika i zmniejsza wibracje. Silnik będzie pracował równo i spokojnie.
  • Wskaźnik RF100 - długotrwały efekt odnowy i ochrony silnika, GWARANTOWANE przez 100 000 km. Po tym okresie zaleca się zastosować ponownie.
 

technologia rewitalizacji podzespołów

1. mechanizm zużycia części

Pod wpływem obciążeń, w strefie tarcia podzespołów ulega uszkodzeniu warstwa powierzchniowa elementów mechanizmu. Atomy metalu odrywają się od powierzchni elementu i przenikają do środka smarnego. W przypadku nadmiernych obciążeń mogą nawet odrywać się całe grupy atomów (klastery). Następuje wtedy lawinowe zużycie mechanizmu.

2. wprowadzenie rewitalizanta - początek procesu

Rewitalizant jest dodawany do oleju i razem z nim dociera do współpracujących ze sobą powierzchni metalowych. Docierając do strefy tarcia podzespołów, w której powstaje nadmiar energii cieplnej, rewitalizant przyjmuje funkcję katalizatora i odbudowuje uszkodzoną strukturę elementów. Rozpoczyna się proces wchłaniania węgla przez wierzchnią warstwę podzespołu. W jego wyniku powstają węgliki metali.

3. tworzenie nowej warstwy

Proces tworzenia nowej, wyjątkowo wytrzymałej warstwy ochronnej odbywa się z udziałem węglików, oraz znajdujących się oleju nano-cząstek metalu, które wcześniej zostały starte z powierzchni roboczych elementów mechanizmu.

4. zakończenie modyfikacji powierzchni podzespołów

W ostatnim etapie, w wyniku wzajemnej dyfuzji (przenikania) warstwy ochronnej w głąb materiału, powstaje wyjątkowo wytrzymała i odporna na ścieranie warstwa gradientowa. Jest ona związana z podłożem dzięki dodatnim naprężeniom ściskającym na całej jej głębokości.

5. standardowa eksploatacja

W wyniku rewitalizacji mechanizm jest w pełni chroniony przed wszelkimi przeciążeniami i teraz będzie działał 2-4 razy dłużej. Para współpracujących ze sobą (trących o siebie) elementów staje się prawie niezniszczalna.

aplikacja XADO 1 STAGE MAXIMUM jest prosta

1. Rozgrzej silnik do temperatury roboczej, jadąc 10 km.

2. Wyłącz silnik i dodaj produkt do oleju, wcześniej mocno go wstrząsając.

3. Uruchom silnik na wolnych obrotach, przez 3-5 minut.

4. Zgaś silnik, lub rozpocznij jazdę.

Jedna dawka (butla 225 ml): na 3-5 litrów oleju silnikowego jedna szt, 5-10 litrów oleju dwie szt. itd.

UWAGA: Temperatura produktu przed aplikowaniem, 15°C do 40°C

o marce XADO

Xado Chemical Group to światowy producent i właściciel marek VeryLubeAtomEX oraz Luxury Drive i Atomic Oil. Współpracuje z największymi potentatami w branży - Lubrizol, Infineum, Oronite czy Basf. Jego centrum naukowo-badawcze XADO Laboratories, posiada specjalistyczne laboratoria fizyko-chemiczne, chemiotologiczne, trybologiczne oraz balistyczne.

Xado to lider w dziedzinie wytwarzania dodatków nanotechnologicznych do rewitalizacji metalu.

Oleje produkowane są wyłącznie w XADO Lube B.V, Holandia zaś dodatki do olejów i paliw w fabryce na Ukrainie z upoważnienia XADO technology GMBH, Niemcy.

Jakość produktów spełnia wymagania specyfikacji między innymi Sweden Army, French Army, Bundeswehry jak i posiada approvale Porsche, Bentley'a, Lamborghini czy Rolls Royce'a. XADO to nie tylko oleje i dodatki - to cała gama smarów warsztatowych, depresatory, środki czyszczące i konserwujące, środki antykorozyjne. To również producent smarów do broni palnej, zarówno tej wyczynowej jak i wojskowej.

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl