nasze aukcje
logo allegro.pl
produkt dnia
bestsellery
Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
Ceramizer CS do silnika (benzyna/LPG/diesel)
72,99 zł 59,34 zł
szt.
R7 MaGProfessional do silnika  (benzyna/LPG/diesel)
R7 MaGProfessional do silnika (benzyna/LPG/diesel)
52,90 zł 43,01 zł
szt.
R3 Fuel do paliwa (PB, ON, BIO)
R3 Fuel do paliwa (PB, ON, BIO)
42,90 zł 34,88 zł
szt.
bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy
    (14 dni na zwrot towaru
    - od momentu jego otrzymania)
  • Szyfrowane dane i transakcje
informacje dodatkowe

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji. W razie konieczności obsługa sklepu będzie się z Tobą kontaktować także telefonicznie. Pamiętaj, że przysługuje Tobie prawo odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny.

R7 MaGProfessional do silnika (benzyna/LPG/diesel)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 52,90 zł 52.90
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 43,01 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

R7 MaGProfessional

R7 MaGProfessional przywraca kondycję silnika
do punktu sprzed kilkudziesięciu tysięcy kilometrów - odzyskasz utracone KM silnika

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce produktów v3GENERATION
POZNAJ NASZE PRODUKTY

Specyfik v3GENERATION o nazwie R7 MaGProfessional jest dodawany jednorazowo do oleju silnikowego. Można go stosować do silników czterosuwowych benzynowych, zasilanych gazem oraz silników diesla, z dowolnym systemem wtrysku, czy filtrem cząstek stałych. Nadaje się zarówno do systemów wolnossących, jak i turbodoładowanych. Składniki specyfiku są łatwo transportowane przez każdy rodzaj oleju silnikowego.

R7 MaGProfessional nie jest smarem, nie maskuje zużycia, efekt utrzymuje się nadal po kolejnych wymianach oleju. Jest to PRODUKT BEZPIECZNY, zgodnie z normą europejską UE 91/155/EEC.

R7 MaGProfessional można stosować jednocześnie ze specyfikiem R3 FUEL, dodawanym do paliwa. Uzyskuje się wtedy największe efekty, ponieważ obrobiona zostaje zarówno "góra" silnika, jak i jego "dół".

Szukasz rozwiązania problemu, nie wierzysz że to działa. Zawsze możesz do nas zadzwonić 607459427

Zanim do naszej oferty wprowadziliśmy produkty v3GENERATION, efekty działania sprawdzaliśmy przez ponad rok. Natomiast klienci potwierdzają je do dziś. Oferta produktów jest nadal rozwijana, ponieważ motoryzacja nie stoi w miejscu. Współpracujemy bezpośrednio z producentami. Dzięki temu, jesteśmy w stanie zaoferować produkt o wysokiej jakości w bardzo konkurencyjnej cenie. Taka jakość kosztuje w USA znacznie drożej (CERMETlab).

100% Satysfakcji Nasze główne przykazanie mówi, że zakupy U nas muszą oznaczać 100% zadowolenia. Dlatego oferujemy gwarancję satysfakcji! Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu po odebraniu przesyłki (bez podania przyczyny). Liczymy na Twoje zadowolenie i polecenie nas innym.

KORZYŚCI
po zastosowaniu R7 MaGProfessional

  • R7 MaGProfessional jest bezpieczny i łatwy w zastosowaniu. Można go stosować przy każdym rodzaju oleju silnikowego (syntetyk, półsyntetyk, mineralny).Diesel i benzyna oraz LPG.
  • Polecamy zastosować jednocześnie ze specyfikiem R3 Fuel dodawanym do paliwa.Uzyskuje się wtedy największe efekty ponieważ odzyskujemy sprawność zarówno "góry" silnika jak i jego "dołu".
  • R7 MaGProfessional utwardza i podwyższa odporność temperaturową powierzchni trących do ponad 1400°C.
  • Regeneruje powierzchnie tarcia (tuleje, pierścienie, wałek rozrządu, elementy pompy olejowej, bieżnie wałka w TURBO) podczas eksploatacji, bez demontażu części z silnika. Wystarczy jeździć autem.
  • Nastąpi podwyższenie i wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach. Zwiększa się sprawność silnika i dynamika pojazdu.
  • Zmniejsza się zużycie paliwa od 5% w czasie jazdy, do 20% podczas stania w korku.
  • Niskie tarcie w silniku, to dłuższa żywotność rozrusznika (istotne przy porannym odpalaniu silnika).
  • Szybkie odpalanie silnika zimą. Będziesz uruchamiał silnik po nocy, -25°C jakby był jeszcze ciepły.
  • Wyciszenie klepiących zaworów - koniec porannej orkiestry pod maską.
  • Jeśli pierścieniezastane (duże spalanie, dymienie), to nastąpi ich odblokowanie. Zmniejszy się tzw. "dymienie" silnika.
  • Spada emisja toksycznych składników spalin. Przejdziesz każdy przegląd diagnostyczny.
  • Wydłużone zostaną o minimum 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego. Nie ulega on takiemu zanieczyszczeniu i zużyciu jak normalnie.
  • Wyeliminowane zostaną suche starty silnika, szczególnie w górach, gdzie auta nie są parkowane na płaskich terenach.
  • Wyciszona praca silnika, zmniejszone zostaną jego wibrację.
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa cermetalowa uniemożliwia podzespołom silnika przegrzać się i zatrzeć. Nawet w wypadku kontynuowania jazdy.
  • Niski współczynnik tarcia, 10-cio krotnie mniejszy niż przy kontakcie "stal-stal".
  • Gładsza powierzchnia i wysoka twardość w stosunku do metalu (powyżej 2500 HV).
  • Zostanie zwiększona trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
  • Zastąpienie w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Trwałość - zabezpieczasz silnik na przyszłość, a nie tylko na chwilę.

test: 40 000 km bez wymiany oleju

Olej silnikowy w trakcie eksploatacji samochodu ulega ciągłemu zanieczyszczeniu. Podczas tarcia elementów pojawiają się w silniku mikrocząsteczki metalu. Do oleju przedostają się również struktury sadzowe, powstające podczas spalania paliwa. Wysoka temperatura pracy silnika, zanieczyszczenia, oraz tarcie wpływają negatywnie na właściwości oleju silnikowego. Zabrudzony olej traci swoje możliwości smarne i ochronne. Dlatego należy go okresowo wymieniać.

olej_a

jednak przy pierwszej wymianie oleju od zastosowania R7 MaGProfessional

olej_b

Po tak długim okresie pracy (ponad 40 000 km) olej pozostał prawie czysty. Zaczął jednak tracić swoje właściwości. Pokazują to pęcherzyki na bagnecie wyjętym z pracującego silnika. W tym przypadku, wg zaleceń producenta silnika, olej powinien być zmieniany co 10 000 kilometrów.

UWAGA: Przedstawiona prezentacja nie ma na celu pokazać, że po zastosowaniu specyfików v3GENERATION nie trzeba wymieniać oleju. Pokazuje jedynie, że dzięki utworzeniu za pomocą specyfików v3GENERATION na elementach silnika unikalnej powierzchni CERMET-CERMET, olej w miejscach tarcia nie bedzie ulegał spaleniu. Natomiast długo będzie zachowywał optymalnie wysokie właściwości, szczególnie smarne, przez cały okres eksploatacji. Od jednej wymiany oleju do następnej, zalecanej przez producenta silnika, lub producenta oleju.

wzrost ciśnienia oleju i kompresji w silniku

wzrost kompresji

Zmierz ciśnienie sprężania przed zastosowaniem R7 MaGProfessional i po przejechaniu 2500 km.

aplikacja r7magprofessionalR7 MaGProfesional przywraca kondycję silnika do punktu sprzed kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dzięki temu Twoi znajomi będą zdziwieni kulturą jego pracy i cichością. Odzyskujesz najlepsze osiągi silnika. Często nie jesteś świadom ich utraty, bo nie byłeś pierwszym właścicielem auta. Cały proces polega na dostarczeniu do oleju w mechanizmie cząsteczek R7 MaGProfessional, które wywołają proces budowania na powierzchni metalowej cienkiej warstwy cermetalowej, o wyjątkowo dobrych właściwościach przeciwtarciowych. Wytrzymałość tej warstwy, nałożonej atom po atomie, to około 100 000 km. Odtąd, to ona będzie ulegała zużyciu.

Jeśli nagle wycieknie olej, czy płyn chłodniczy, nie musisz denerwować się, że silnik uległ przegrzaniu lub zatarciu. Masz więcej czasu na bezpieczne jego wystudzenie. I nie dopuścisz do zakleszczenia się pierścieni i puchnięcia tłoków. Nawet w przypadku kontynuowania jazdy, przy nieświadomości awarii.

I jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. W skład specyfiku wchodzi pakiet aktywny, który pomoże rozruszać zastałe elementy silnika, najczęściej zapieczone pierścienie.

Powrót do fabrycznego stopnia ciśnienia sprężania w cylindrach silnika, to spadek zużycia paliwa, całkowite lub zanikające "branie" oleju oraz zanik dymienia.

Pełna moc i mniejsze tarcie zapewnią, że będziesz uruchamiał silnik w zimowe poranki tak, jak gdyby był jeszcze ciepły. Sąsiedzi będą zaskoczeni, że nie biegasz, tak jak oni, z akumulatorem. Jedyne co musisz zrobić do zaaplikować R7 MaGProfessional i przejechać 2000-2500 km, nie wymieniając w tym czasie oleju.

R7 MaGProfessional polecamy stosować jednocześnie ze specyfikiem R3 Fuel dodawanym do paliwa. Uzyskuje się wtedy największe efekty, ponieważ odzyskujemy sprawność zarówno "dołu" silnika jak i jego "góry".

Produkty v3GENERATION testowane były na forach motoryzacyjnych:

forum motoryzacyjne

Komentarze z serwisu allegro.pl kierowców, którzy zaufali temu produktowi: DZIĘKUJEMY

komentarze z allegro

kup teraz, a zaoszczędzisz na kolejnej wysyłce i R3 Fuel wyjdzie Ci TANIEJ

R3 Fuel

wszystkie przesyłki, nawet listy, ubezpieczone są na nasz koszt

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl