R7 MaGProfessional do silnika (benzyna/LPG/diesel)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 52,90 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
  (1 ml = 10,58 zł )
52.90
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Oto R7 MaGProfessional do silnika - powrót fabrycznych osiągów, ochrona przed zatarciem !

  • R7 MaGProfessional przywraca

    kondycję silnika do punktu sprzed

    kilkudziesięciu tysięcy kilometrów

    - odzyskasz utracone KM silnika

  • PRODUKT BEZPIECZNY

    zgodnie z normą europejską

    UE 91/155/EEC

  • R7 MaGProfessional nie jest smarem,

    nie maskuje zużycia,

    efekt utrzymuje się nadal

    po kolejnych wymianach oleju

KORZYŚCI po zastosowaniu R7 MaGProfessional

  • R7 MaGProfessional jest bezpieczny i łatwy w zastosowaniu. Można go stosować przy każdym rodzaju oleju silnikowego (syntetyk, półsyntetyk, mineralny).Diesel i benzyna, LPG. Jeden aplikator zawiera skoncentrowaną formułę obliczoną na układ mieszczący od 3 do 5 L oleju.
  • Polecamy zastosować jednocześnie ze specyfikiem R3 Fuel dodawanym do paliwa.Uzyskuje się wtedy największe efekty ponieważ odzyskujemy sprawność zarówno "góry" silnika jak i jego "dołu".
  • R7 MaGProfessional utwardza i podwyższa odporność temperaturową trących się powierzchni.
  • Regeneruje powierzchnie tarcia (tuleje, pierścienie, wałek rozrządu, elementy pompy olejowej, bieżnie wałka w TURBO) podczas eksploatacjibez demontażu części z silnika.Wystarczy jeździć autem.
  • Nastąpi podwyższenie i wyrównanie ciśnienia sprężania w cylindrach.Zwiększa się sprawność silnika i dynamika pojazdu.
  • Zmniejsza się zużycie paliwa od 5% w czasie jazdy, do 20% w czasie stania w korku.
  • Niskie tarcie w silniku to dłuższa żywotność rozrusznika (istotne przy porannym odpalaniu silnika).
  • Szybkie odpalanie silnika zimą. Będziesz uruchamiał silnik po nocy, - 25°C jakby był jeszcze ciepły.
  • Wyciszenie klepiących zaworów - koniec porannej orkiestry pod maską.
  • Jeśli pierścienie są zastane (duże spalanie, dymienie) to nastąpi ich odblokowanie. Zmniejszy się tzw. "dymienie" silnika.
  • Spada emisja toksycznych składników spalin. Przejdziesz każdy przegląd diagnostyczny.
  • Wydłużone zostaną o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego. Nie ulega on takiemu zanieczyszczeniu i zużyciu jak normalnie.
  • Wyeliminowane zostaną suche starty silnika, szczególnie w górach gdzie auta nie są parkowane na płaskich terenach.
  • Wyciszona praca silnika, zmniejszone zostaną jego wibrację.
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa cermetalowa uniemożliwia podzespołom silnika przegrzać i zatrzeć się. Nawet w wypadku kontynuowania jazdy.
  • Niski współczynnik tarcia, 10-cio krotnie mniejszy niż przy kontakcie "stal-stal".
  • Gładsza powierzchnia i wysoka twardość w stosunku do metalu (powyżej 2500 HV).
  • Zostanie zwiększona trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
  • Zastąpienie w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  • Trwałość - zabezpieczasz silnik na przyszłość, a nie tylko na chwilę.

aplikacja R7 MaGProfessional jest prosta

1. Rozgrzej silnik do temperatury roboczej, jadąc 10 km.

2. Wyłącz silnik i dodaj produkt do oleju.

3. Uruchom silnik na wolnych obrotach, przez 3-5 minut.

4. Zgaś silnik, lub rozpocznij jazdę.

Jedna dawka zalecana jest do maksymalnie 5 litrów oleju.

UWAGA: Specyfik R7 MaGProfessional wystarczy dolać do będącego w silniku oleju, resztę wykona sam. Nie trzeba zmieniać dotychczasowego stylu jazdy. Zakończenie całego cyklu obróbki wymaga przejechania 2000-2500 kilometrów, nie koniecznie jednorazowo. W tym czasie nie zaleca się wymiany oleju.

test: 40.000 km bez wymiany oleju (Audi 1,6)

Olej silnikowy w trakcie eksploatacji samochodu ulega ciągłemu zanieczyszczeniu. Podczas tarcia elementów w silniku pojawiają sięmikrocząsteczki metalu. Do oleju przedostają się również struktury sadzowe, powstające podczas spalania paliwa. Wysoka temperatura pracy silnika, zanieczyszczenia oraz tarcie wpływają negatywnie na właściwości oleju silnikowego. Zabrudzony olej traci swoje możliwości smarne i ochronne. Dlatego należy go okresowo wymieniać.

Zdjęcie pierwsze przedstawia, jak wyglądał wcześniej olej silnikowy, przed każdą wymianą na nowy (po 10.000 km).

Zdjęcie drugie pokazuje jak wyglądał "zużyty" olej silnikowy, po pierwszej wymianie od zastosowania R7 MaGProfessional. Olej nie był zmieniany ponad 40.000 km i pozostał prawieczystyZaczął jednak tracić swoje właściwości. Pokazują to pęcherzyki na bagnecie wyjętym z pracującego silnika. Według zaleceń producenta silnika, olej powinien być zmieniany co 10.000 kilometrów.

UWAGA: Przedstawiona prezentacja nie ma na celu pokazać, że po zastosowaniu specyfików v3 GENERATION nie trzeba wymieniać oleju. Ukazuje jedynie, że dzięki utworzeniu na elementach silnika unikalnej powierzchni CERMET-CERMET, olej w miejscach tarcia nie będzie ulegał spaleniu. Natomiast, będzie długo zachowywał optymalnie wysokie właściwości. Szczególnie smarne. Przez cały okres eksploatacji. Od jednej wymiany oleju do następnej. Zalecanej przez producenta silnika, lub wytwórcę oleju.

Zmierz ciśnienie sprężania przed zastosowaniem R7 MaGProfessional i po przejechaniu 2500 km, po użyciu specyfiku.

R7 MaGProfesional przywraca kondycję silnika do punktu sprzed kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dzięki temu, Twoi znajomi będą zdziwieni jego cichością i kulturą pracy. Odzyskujesz najlepsze osiągi silnika. Często nie jesteś świadom ich utraty, bo nie byłeś pierwszym właścicielem auta.

Cały proces polega na dostarczeniu, do oleju w mechaniźmie, cząsteczek R7 MaGProfessional. Wywołują one proces budowania, na powierzchni metalu, cienkiej warstwy cermetalowej, o wyjątkowo dobrych właściwościach przeciw tarciowych. Wytrzymałość tej warstwy, nałożonej atom po atomie, to około 100.000 km. Odtąd, to ona będzie ulegała zużyciu.

Jeśli nagle wycieknie olej, czy płyn chłodniczy, nie musisz denerwować się, że silnik ulegnie przegrzaniu lub zatarciu. Masz więcej czasu na bezpieczne jego wystudzenie. Nie dopuszając do zakleszczenia pierścieni i "puchnięcia" tłoków. Nawet, w wypadku nieumyślnego kontynuowania jazdy. I jeszcze jedna, bardzo ważna rzecz. W skład specyfiku wchodzi aktywny pakiet, który pomoże rozruszać zastałe elementy silnika. Najczęściej, zapieczone pierścienie.

Powrót do fabrycznego stopnia ciśnienia sprężania, w cylindrach silnika, to spadek zużycia paliwa. Całkowite lub zanikające "branie" oleju i zanik dymienia. Pełna moc i mniejsze tarcie zapewnią, że będziesz uruchamiał silnik w zimowe poranki tak, jak gdyby był jeszcze ciepły. Sąsiedzi będą zaskoczeni, że nie biegasz z akumulatorem, jak oni. Jedyne co musisz zrobić, to po zaaplikowaniu R7 MaGProfessional przejechać 2000-2500 km, nie wymieniając w tym czasie oleju.

R7 MaGProfessional polecamy stosować jednocześnie ze specyfikiem R3 Fuel, dodawanym do paliwa. Uzyskuje się wtedy największe efekty, ponieważ odzyskujemy sprawność zarówno "dołu" silnika, jak i jego "góry" 

Produkty v3 GENERATION były testowane na forach motoryzacyjnych :

MASTER TUNING - http://forum.tdi-tuning.pl

KLUB MAZDASPEED - http://www.mazdaspeed.pl

ALFAHOLICY http://www.forum.alfaholicy.org

i wielu innych

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl