
- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy
(14 dni na zwrot towaru
- od momentu jego otrzymania) - Szyfrowane dane i transakcje

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji. W razie konieczności obsługa sklepu będzie się z Tobą kontaktować także telefonicznie. Pamiętaj, że przysługuje Tobie prawo odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny.
R6 Gear do przekładni (skrzynia manualna, tylny most, reduktor)
towar niedostępny

Opis

R6 Gear przywraca kondycję przykładni do punktu
sprzed kilkudziesięciu tysięcy kilometrów - poprawisz szybkość i sprawność przełożeń
Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce produktów v3GENERATION
POZNAJ NASZE PRODUKTY
Specyfik v3GENERATION o nazwie R6 Gear poprawia sprawność mechanizmów przekładniowych poprzez przywrócenie ich stref tarcia do stanów i wartości fabrycznych (manualne skrzynie biegów, dyferencjały, mosty, reduktory itp.). Specyfik odnawiając i tworząc powierzchnie CERMET-CERMET na elementach trących, zabezpiecza miejsca tarcia na okres 100 000 km. Wraz z olejem ponownie przywraca ich pełną ochronę oraz przywraca prawidłowy współczynnik tarcia, nie powodujący poślizgów.
R6 Gear zastępuje smary antykolizyjne na styku metal-metal, dodawane na etapie fabrycznym. Dodatki te z czasem ulegają zużyciu i sama tylko wymiana oleju powoduje ich kompletne wypłukanie. Skrzynia biegów zaczyna nagle jeszcze głośniej pracować i grzechotać. Specyfik ponownie przywraca właściwości antykolizyjne.R6 Gear nie maskuje zużycia, efekt utrzymuje się nadal po kolejnych wymianach oleju. Jest to PRODUKT BEZPIECZNY, zgodnie z normą europejską UE 91/155/EEC.
KORZYŚCI
po zastosowaniu R6 Gear
- R6 Gear jest bezpieczny i łatwy w zastosowaniu. Można go stosować przy każdym rodzaju oleju przekładniowego (syntetyk, mineralny). Zalecany do manualnych skrzyń biegów, tylnych mostów i skrzyń redukcyjnych (tzw. reduktorów)
- Nie trzeba rozbierać podzespołu, ani wymieniać oleju. R6 Gear aplikujesz podczas normalnej eksploatacji. Potem wystarczy jeździć autem.
W przypadku udziału w sportach motorowych (wyścigi, rajdy, off road) i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki specyfiku. - Utwardza oraz podwyższa odporność temperaturową trących się powierzchni, do ponad 700°C.
- Regeneruje powierzchnie tarcia (synchronizatorów, łożysk, zębów przekładni) i przeciwdziała zatarciu mechanizmu, w przypadku utraty oleju podczas jazdy.
- Poprawia się "wybieg auta" toczonego na luzie. Podjeżdżając do skrzyżowania oszczędzisz do 20% paliwa. W ogólnym rozrachunku spalisz mniej paliwa w mieście od 3% do 5%.
- Jeśli biegi wchodzą ze zgrzytem, lub bardzo ciężko, z powodu utraty warstwy ochronnej (najczęściej molibdenowej) synchronizatorów, to biegi zaczną wchodzić coraz lżej.
- Po zastosowaniu R6 Gear wydłuża się żywotność oleju i smarów (30-50%) w mechanizmie. Nie ulegają one takiemu zanieczyszczeniu i zużyciu, jak normalnie.
- Jeśli łożyska w skrzyni lekko huczą, a po wciśnięciu sprzęgła milkną, to po zastosowaniu R6 Gear szumy powinny całkowicie zaniknąć.
- Zapobiega suchemu tarciu po mroźnej nocy -25°C, kiedy olej w przekładni nie nabrał jeszcze pełnej płynności i jest zgęstniały. Będziesz zmieniał biegi przy pierwszym ruszaniu tak, jakby skrzynia była jeszcze ciepła.
- Jeśli po remoncie lub wymianie oleju ciężko wchodzą biegi, to stopniowo zaczną wchodzić coraz lżej i płynniej. Do ustania problemu włącznie.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa cermetalowa uniemożliwia podzespołom przegrzać się i zatrzeć. Nawet w przypadku kontynuowania jazdy.
- Niski współczynnik tarcia, 10-cio krotnie mniejszy niż przy kontakcie "stal-stal".
- Gładsza powierzchnia i wysoka twardość w porównaniu z metalem (powyżej 2500 HV).
- R6 Gear warto zastosować, zanim zdecydujesz się na kosztowny remont. Często okazuje się że podzespół jest zużyty przeciętnie i remont nie jest konieczny.
- Trwałość - zabezpieczasz podzespół na kolejne 100 000 km, a nie tylko na chwilę.
- Uwaga: nie stosować do mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu (np. TORSEN), mechanizmów ze sprzęgłami wiskotycznymi, w przekładniach śrubowych, do automatycznych skrzyń biegów.
dzięki R6 Gear zregenerujesz:
skrzyię biegów, tylny most i reduktor

działanie R6 Gear:




aplikowanie R6 Gear:

tabela stosowania specyfiku R6 Gear
ilość oleju w mechanizmie | ilość aplikatorów |
1-2 litry (większość aut) | 1 aplikator |
2-5 litrów | 2 aplikatory |
5-8 litrów | 3 aplikatory |
8-11 litrów | 4 aplikatory |
wymiana oleju lub sport | podwoić dawkę |
Zgrzyt w skrzyni biegów przy nie do końca wciśniętym sprzęgle przed i po użyciu R6 Gear
R6 Gear przywraca kondycję mechanizmu do punktu sprzed kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Jeśli w pośpiechu przy zmianie biegów nie wcisnąłeś prawidłowo sprzęgła to usłyszałeś głośny zgrzyt. Po zastosowaniu R6 Gear i kolejnej takiej pomyłce zgrzyt ten będzie zdecydowanie lżejszy i bardziej "miękki". Namacalnie usłyszysz jak zredukowało się tarcie po zastosowaniu specyfiku. Dzięki temu Twoi znajomi będą zdziwieni że w tak prosty sposób poprawiłeś sprawność działania podzespołu. Odzyskujesz najlepsze jego osiągi. Często nie jesteś świadomy ich utraty bo nie byłeś pierwszym właścicielem auta.
Cały proces polega na dostarczeniu do oleju w mechanizmie cząsteczek R6 Gear, które wywołają proces budowania na metalowej powierzchni trącej, cienkiej warstwy cermetalowej o wyjątkowo dobrych właściwościach przeciwtarciowych i niwelujących szumy. Wytrzymałość tej warstwy, nałożonej atom po atomie, to około 100 000 km. Odtąd ona będzie ulegała zużyciu.
Jeśli nagle wycieknie olej, nie musisz denerwować się, że podzespół uległ przegrzaniu lub zatarciu. Masz więcej czasu na bezpieczne wystudzenie go. Nawet w wypadku nieumyślnego kontynuowania jazdy.
I jeszcze jedna, bardzo ważna rzecz. W skład specyfiku wchodzi pakiet aktywny, który zapewnia lekką współpracę między elementami. Udrażnia kanaliki smarne oleju.
Będziesz zmieniał biegi w zimowe poranki, jak gdyby skrzynia biegów była jeszcze ciepła. Sąsiedzi będą zaskoczeni sprawnością Twojego auta. Jedyne co musisz zrobić, to zaaplikować R6 Gear i przejechać 2000-2500 km, nie wymieniając w tym czasie oleju.
R6 Gear polecamy stosować jednocześnie ze specyfikiem R7 MaGProfessional, do silnika i R3 Fuel, dodawanym do paliwa. Uzyskuje się wtedy największe efekty, ponieważ odzyskujemy sprawność podzespołów w samochodzie.
Produkty v3GENERATION testowane były na forach motoryzacyjnych:

Komentarze z serwisu allegro.pl kierowców, którzy zaufali temu produktowi: DZIĘKUJEMY
