Jetchem Evaporator Clima Cleaner (serwisowy), odgrzybiacz klimatyzacji, ANTYzwarciowy

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 43,30 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
  (1 ml = 0,11 zł )
43.30
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Jetchem Evaporator Clima Cleaner to rzetelny produkt serwisowy, gwarantuje wysoki stopień bezpieczeństwa dla elektroniki auta oraz skuteczność oczyszczania.

Evaporator Clima Cleaner (ECC) jest produktem serwisowym i nie należy do najtańszych ale coś za coś, bo .... Znakomita większość środków do dezynfekcji i odgrzybiania klimatyzacji jest oparta na alkoholach czy środkach powierzchniowo czynnych, gdzie nośnikiem w produkcie jest woda występująca w jego składzie. Mogą mieć formę sprajów mgłowych jak i piany w spraju. Każdy z nich będzie działał z różnym skutkiem, ale problem pojawia się, kiedy ... ? Ano wtedy, kiedy któreś z łączeń kanałów wentylacyjnych klimatyzacji, w Twoim samochodzie, ma powstałe nieszczelności, o których nie wiesz. Do rozszczelnień tych dochodzi z czasem, najczęściej w miejscach łączeń rur wentylacyjnych. Zauważ, że w instrukcjach stosowania tych produktów często wcześniej zaleca się wyłączyć auto, źródło zasilania. I dopiero wtedy można wykonywać zabieg odgrzybiania. Auto zaś należy odpalić dopiero po około 15-30 minutach, kiedy środek "teoretycznie" odparuje, odpłynie z układu. Bardzo dobrze. Ale co, jeśli środek wniknął w nieszczelność i nastąpił niekontrolowany wyciek? Kiedy dotarł w niepożądane miejsca: na wiązkę przewodów, kostki ISO, sterowniki, tablicę bezpiecznikową, lub elektronikę radia ? Wtedy właśnie nośnik wodny, w zastosowanym produkcie, doprowadzi najczęściej do ZWARCIA w instalacji elektrycznej i uszkodzenia elektroniki.

Jetchem Evaporator Clima Cleaner jest inny. Zawarty w nim nośnik substancji odgrzybiająco-dezynfekujących jest bezwodny, a więc całkowicie bezpieczny dla elektroniki. W celu odgrzybienia klimatyzacji, produkt aplikujemy bezpośrednio na parownik. Proces zaś dezynfekcji układu wentylacji zachodzi podczas pracy silnika, inaczej niż u innychNawiew powietrza wraz z lotnymi cząsteczkami odkażającymi jest skutecznie rozprowadzany po całym układzie. W ten sposób, produkt bardzo skutecznie oczyszcza i usuwa bakterie, ich wydaliny oraz produkty degradacji, powodujące nieprzyjemne zapachy. ECC zawiera maksymalnie możliwe stężenie czynnika grzybobójczego. Środek nie jest toksyczny dla ludzi.

Cechy ECC i korzyści po jego zastosowaniu

  • Pojemność 400ml, bez zbędnych wypełniaczy. Bardzo wydajny. Przy działaniu profilaktycznym starczy na 3 profesjonalne zabiegi.
  • Dzięki załączonej sondzie zaaplikujesz w najbardziej niedostępne zakamarki.
  • Bezwodny. W 100% bezpieczny dla elektroniki.
  • Likwiduje bakterie, grzyby oraz ich zarodniki. Jednocześnie opóźniając ich rozmnażanie.
  • Oczyszcza parownik oraz dezynfekuje kanały wentylacyjne. Zabija mikroby NA ŚMIERĆ.
  • Nie szkodzi aluminiowym lamelom parownika i nie pozostawia kleistych resztek.
  • Usuwa również tłuste warstwy zanieczyszczeń, które zasklepiają żeberka parownika. Przywrócisz sprawność chłodzenia.
  • ECC ma właściwości anty zwarciowe, dzięki specjalnie opracowanemu nośnikowi, który nie spowoduje awarii elektroniki, w wypadku nieszczelności układu. Jest to bardzo ważne. Jeśli w na łączeniach kanałów wentylacyjnych jest jakaś nieszczelność, to skapniecie tego środka na elektronikę nie spowoduje zwarcia elektrycznego.
  • Do pewnego stopnia udrażnia również kanały odpływu, likwidując źródła nieprzyjemnych zapachów.
  • Zapach czynników grzybobójczych i bakteriobójczych został zneutralizowany cytrusem, tak aby nie dusił podczas wykonywania czyszczenia.
  • Działa długoterminowo. Czyści, a nie tylko odświeża. Twój problem nie powróci po chwili.
Kiedy i jak stosować ECC - zalecenia serwisowe: Raz w roku powinniśmy dokonać standardowych czynności, takich jak: wymiania filtra kabinowego, czyszczenie kanałów wentylacji powietrza do kabiny, odgrzybianie parownika, sprawdzenie drożności kanału odprowadzającego skropliny z parownika klimatyzacji oraz oczyszczenie wlotów powietrza umieszczonych na zewnątrz pojazdu. Jeśli kanały i odprowadzanie skroplin jest drożne to preparat pokaże w pełni co potrafi.

Czyszczenie klimy samochodowej:

UWAGA : Produkt profesjonalny. Zawartość starcza na pełne wyczyszczenie minimum 2-3 układów klimatyzacji. Nie należy więc do jednego czyszczenia zużywać całego pojemnika.

  1. Założyć dozownik z długą dyszą i przedmuchać, sprawdzając czy czynnik leci.
  2. Odszukać główny wlot powietrza do układu klimatyzacji (uwaga : nie mylić z kratkami wylotowymi) i wyjąć filtr kabinowy.
  3. Usunąć wszelkie zaległości (np. liście) i zanieczyszczenia jeśli takowe są. Również z rowka odprowadzającego skropliny z parownika.
  4. Sprawdzić i ewentualnie udrożnić odpływ, oraz otwór odprowadzający skropliny na zewnątrz auta. Odpływ musi być drożny. Ewentualnie udrożnić go, poprzez wprowadzenie do środka jakiejś elastycznej rurki/słomki/przetykacza.
  5. Otworzyć szyby w samochodzie. Włączyć silnik i BEZWZGLĘDNIE wyłączyć klimatyzację oraz ogrzewanie. Nawiew powietrza nastawić na pozycję max i włączyć obieg wewnętrzny.
  6. Przed użyciem preparatu energicznie wstrząsnąć pojemnikiem.
  7. Sondę włożyć jak najgłębiej do spustu skraplacza lub za jej pomocą rozprowadzić środek wewnątrz głównego kanału dolotowego klimatyzacji. Na parownik i inne elementy. Wtryskiwać zdecydowanymi i długimi seriami. Jak najgłębiej, w układ klimatyzacji, na całą powierzchnię parownika aż pojawi się jej nadmiar. RADA : Jeśli musisz wsunąć wężyk głęboko, to można go przykleić taśmą do jakiegoś pręta, wskaźnika. Preparat bezwzględnie musi dotrzeć do parownika. W przeciwnym wypadku nie będzie skuteczny. Podczas aplikacji specyfiku poruszaj sondą we wszystkie możliwe strony tak, aby jak najobficiej i najdokładniej opryskać parownik. Normalnie parownik jest wilgotny i tam właśnie rozwijają się drobnoustroje. ECC będzie wnikał w lamelki parownika i rozpuszczał wszystkie zanieczyszczenia i zarazki.
  8. Po zakończeniu całej operacji należy odczekać 20 minut i ewentualnie powtórzyć czynności. Silnik w tym czasie pracuje, dmuchawa dmucha i zachodzi proces cyrkulacji i dezynfekcji kanałów powietrznych.
  9. Efektywny czas czyszczenia to minimum 30minut. Pojazd natomiast można normalnie użytkować dopiero po godzinie (minimum).
  10. Zamontować filtr kabinowy.
  11. Środek nie jest toksyczny dla ludzi. W razie uciążliwych zapachów, czynności można powtarzać do skutku.
Zalecenia: Wskazana jest wymiana filtra przeciwpyłkowego (kabinowego), ponieważ stary może być siedliskiem grzybów i bakterii, które właśnie na nim się zatrzymują. Ważne, aby klimatyzacja była szczelna, sprawna, oraz posiadała czynnik chłodzący. Natomiast odpływy powietrza były drożne.

o marce JETCHEM

Acomp wprowadzając markę Jetchem postawił na poziom którego nie osiągają producenci produktów typu "home hobby" czy półprofesjonalnych. Tanich i szeroko dostępnych.

Produktów Jetchem nie znajdziesz na stacji, w sklepie motoryzacyjnym czy półce w hipermarkecie. Jetchem to wyspecjalizowana marka warsztatowa. To linia płukanek serwisowych, dodatków do paliw i olejów, środków do serwisowania klimatyzacji, układu chłodzenia czy układu wydechowego. Współpraca z partnerami z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwecji, Rosji, Hiszpanii, Słowacji.

Produkty są stosowane przez serwis Volvo, DAF, MAN czy Scania oraz wiele serwisów niezależnych. Stosowane w serwisach jako profesjonalne produkty zapewniające wysokie stężenie środka czynnego ale BEZPIECZNE dla każdego elementu auta.

Jetchem to półka TOP QUALITY, gdzie zarezerwowane jest miejsce dla takich marek SERWISOWYCH jak FORTE (ITW), TUNAP czy BluechemGROUP.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl