Jetchem DPF & CAT SUPER SPRAY - preparat do czyszczenia katalizatora Diesel/Benzyna

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 66,90 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
  (1 ml = 0,17 zł )
66.90
ilość szt.
Zyskujesz 6 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Jetchem DPF & CAT SUPER SPRAY - regenerator ciśnieniowy do usuwania osadów z wnętrza filtra DPF/GPF/FAP

Jetchem DPF & CAT Super Spray to środek serwisowy, służący do oczyszczenia, z sadzy i popiołu, filtrów suchych i mokrych typu DPF/GPF oraz katalizatorów. Aplikacja preparatu  jest prosta i możliwa do przeprowadzenia w warunkach warsztatowych i garażowych. DPF & CAT Super Spray został opracowany ze szczególnym uwzględnieniem doświadczeń serwisowych i zaawansowanych formuł chemicznych. Zawiera pianę o dużej aktywności składników, którą podajemy bezpośrednio poprzez otwór na czujnik ciśnienia czy temperatury, do wnętrza  elementu. Sama metoda pozwala na bezpieczne usunięcie zanieczyszczeń, bez naruszania czy rozcinania filtra, katalizatora. Preparat osiąga bardzo wysoką skuteczność pod warunkiem zachowania serwisowej procedury aplikacji i o ile oczyszczany element nie jest całkowicie zapełniony, zablokowany. Czyszczenie przy pomocy DPF SS jest bardzo pożądane ponieważ filtr typu DPF/GPF jest głównie zapychany przez dwie rzeczy : sadzę i popiół. O ile zapchanie I-go stopnia przez sadzę , możemy eliminować stosując dedykowane dodatki do paliwa czy wymuszenie "procedury dopalania sadzy" w trasie, to niestety popiołu w ten sposób z filtra DPF/GPF się nie pozbędziemy.  Wypalanie  filtra komputerem nigdy nie usunie popiołu. Z czasem popiół całkowicie zablokuje filtr i w najlepszym wypadku ( a nie jest to zawsze możliwe) pozostanie regeneracja, a w najgorszym wymiana go w ASO na nowy, kosztujący kilka tysięcy zł. Zatkany filtr DPF/GPF może doprowadzić do uszkodzenia lub przedwczesnego zużycia turbosprężarki.

Czyszczenie DPF/GPF i katalizatora szczególnie dobrze sprawdza się, gdy:

  • zapełnienie filtra cząstek stałych / katalizatora sięga lub przekracza 60% ale nie jest on całkowicie zablokowany
  • występują pierwsze objawy nadmiernego zapełnienia filtra
  • demontaż filtra DPF/GPF/katalizatora jest trudny i wiąże się ze skomplikowanym rozmontowaniem np. elementów zawieszenia
  • z innych powodów kiedy nie ma możliwości przeprowadzenia zdemontowania i całkowitej regeneracji filtra DPF/GPF

 

Cechy DPF & CAT Super Spray oraz korzyści po zastosowaniu:

  • Szybka i łatwa aplikacja. Umożliwia rozpuszczenie i usunięcie osadów z wnętrza filtra DPF, katalizatora bez konieczności ich wymontowania z auta.
  • Efektywny produkt serwisowy o maksymalnie bezpiecznym stężeniu czynnika. Sprawdza się gdy zapełnienie filtra cząstek stałych, katalizatora sięga lub przekracza nawet 60%.
  • Jest bezpieczny chemicznie dla monolitu i metali szlachetnych w filtrze. Całkowicie odparowuje, nie pozostawiając śladów.
  • Usuwa popiół, którego "wypalanie filtra DPF" komputerem nigdy nie usunie. Komputerowa procedura wypalania działa tylko na sadzę.
  • Rozpuszcza i rozluźnia osady popiołu oraz sadzy, a co najważniejsze usuwa nawet najmniejsze cząstki stałe w kanałach dolotowych wkładu filtra.
  • Oczyszcza kanały wylotowe filtra.
  • Eliminuje powstawanie usterek wywołanych nieodpowiednim stanem filtra DPF.
  • Przywraca właściwe parametry pracy silnika takie jak moc, dynamika, prawidłowe spalanie, właściwa ilość spalanego paliwa.

 

Procedura serwisowa aplikacji i oczyszczania:

Czyszczenie odbywa się w dwóch etapach. W czasie pracy silnika na biegu jałowym, po czym podczas jazdy.

  1. Przede wszystkim przed użyciem ostudzić silnik, by temperatura filtra DPF nie przekraczała 40°C.
  2. Wykręcić czujnik ciśnienia lub temperatury.
  3. W powstały otwór wprowadzić wężyk/sondę do aplikacji, tak daleko jak pozwala na to konstrukcja filtra.
  4. Wtryskiwać preparat krótkimi seriami po 3-5 sekund, w różnych częściach filtra. Tak aby dotrzeć do wszystkich zakamarków. Opróżnić około ½ puszki, wkręcić czujnik i pozostawić na ok. 15-20 min. aby aktywna piana popracowała.
  5. Powtórzyć aplikację opróżniając do końca puszkę.
  6. Zainstalować czujnik ponownie, następnie uruchomić silnik na ok. 15 minut na wolnych obrotach. W tym czasie z wydechu będzie się wydobywać piana transportująca sadze i popiół na zewnątrz.
  7. Koniecznie przeprowadzić 30-minutową jazdę regeneracyjną. Jest to warunek skutecznego zakończenia oczyszczenia. Jazdę samochodem rozpocznij w normalny sposób i wyjedź na drogę gdzie będziesz mógł jechać jednostajnie i nie będziesz zmuszony hamować, ani się zatrzymywać. Aktywna regeneracja wymaga paliwa w baku i trwa zwykle 5–25 minut, w zależności od marki i modelu pojazdu.
  8. Wykasować błędy.
Ważne: DPF & CAT Super Spray nie służy do odblokowania całkowicie zapełnionego / zablokowanego filtra cząstek stałych.

o marce JETCHEM

Acomp wprowadzając markę Jetchem postawił na poziom którego nie osiągają producenci produktów typu "home hobby" czy półprofesjonalnych. Tanich i szeroko dostępnych.

Produktów Jetchem nie znajdziesz na stacji, w sklepie motoryzacyjnym czy półce w hipermarkecie. Jetchem to wyspecjalizowana marka warsztatowa. To linia płukanek serwisowych, dodatków do paliw i olejów, środków do serwisowania klimatyzacji, układu chłodzenia czy układu wydechowego. Współpraca z partnerami z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwecji, Rosji, Hiszpanii, Słowacji.

Produkty są stosowane przez serwis Volvo, DAF, MAN czy Scania oraz wiele serwisów niezależnych. Stosowane w serwisach jako profesjonalne produkty zapewniające wysokie stężenie środka czynnego ale BEZPIECZNE dla każdego elementu auta.

Jetchem to półka TOP QUALITY, gdzie zarezerwowane jest miejsce dla takich marek SERWISOWYCH jak FORTE (ITW), TUNAP czy BluechemGROUP.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl