Ceramizery: CS, CP, CB do silnika, paliwa oraz skrzyni biegów, tylnego mostu i reduktora
towar niedostępny

Opis


POTRZEBUJESZ IDEALNEJ OCHRONY DLA TWOJEGO SILNIKA? Oto Ceramizer CS do silnika - lepsze osiągi, poprawa pracy, idealne zabezpieczenie!

KORZYŚCI po zastosowaniu Ceramizera CS do oleju w silnikach spalinowych:
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu (zobacz rysunek 2).
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15%.
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
- Wydłuża o minimum 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
- Zmniejsza tak zwane "dymienie" silnika.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet pięciokrotnie.
- Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia (poniżej 0,02), czyli dziesięć razy mniej, niż przy styku "stal-stal".
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno - metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500km.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne, w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet dziesięciokrotnie.
- Mikrotwardość uzyskana, to 4000-4500MPa (400-450kG/mm2) (dla porównania: mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500MPa (250kg/mm2).
- Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70.000 km przebiegu.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni trących w silniku określa tabela:
Ilość oleju w silniku (w litrach) 2-8 L 9-16 L 17-24 L
Przy przebiegu: 5-50 tys. km ⇒ 1/2 doz. 1 doz. 2 doz.
Przy przebiegu 50-300 tys. km ⇒ 1 doz. 2 doz. 3 doz.
Przy przebiegu 300 tys. km ⇒ 2 doz. 3 doz. 4 doz.
Informacje na temat bezpieczeństwa
KORZYŚCI po zastosowaniu Uszlachetniacza CP do paliw:
- Jest łatwy w stosowaniu i nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i olejów napędowych.
- Opóźnia zużycie elementów trących w układzie zasilania paliwem zmniejszając ich tarcie.
- Wydłuża żywotność układu zasilania paliwem oczyszczając pompy paliwa, wtryskiwacze i dysze.
- Poprawia kształt dawki wtryskiwanego paliwa i usuwa przyczynę laniawtrysków.
- Redukuje powstawanie nagaru w komorach spalania i utrzymuje w czystości zawory.
- Rozpuszcza i usuwa sadze i węgiel, niespalone węglowodory oraz związki aromatyczne.
- Modyfikuje skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
- Usuwając zanieczyszczenia eliminuje powstawanie błędnych sygnałów wysyłanych przez czujniki do układów sterowania.
- Poprawia szybkość reakcji przy przyśpieszaniu i wpływa na płynniejszą pracę silnika.
- Powoduje wzrost mocy silnika o 1 do 3%.
- Obniża zużycie paliwa o 2 do 4%.
- Sprzyja pełniejszemu spalaniu paliwa i minimalizuje skutki zastosowania paliwa gorszej jakości.
- Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach i w czasie wilgoci.
- Redukuje hałas i dymienie oraz eliminuje falowanie obrotów.
- Wspomaga odblokowanie zapieczonych pierścieni tłokowych.
- Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
- Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów oraz filtrów DPF, FAP itp.
- Zmniejsza wydzielanie, wraz ze spalinami, szkodliwych związków do atmosfery: CO, CO2, NOx, HC.
- Chroni środowisko naturalne.


Sposób użycia Uszlachetniacza do paliwa:
Podczas tankowania, (bezpośrednio przed wlaniem paliwa) zawartość dozownika należy opróżnić do wlewu zbiornika paliwa. Następnie trzeba napełnić zbiornik 30–50 litrami paliwa.
Zalecenia:
- Uszlachetniacz do paliw można stosować równocześnie z dodatkami do olejów silnikowych.
- Uszlachetniacz CP zaleca się stosować, co 10.000 km.
- Temperatura składowania produktu, poniżej 40°C
KORZYŚCI po zastosowaniu Ceramizera CB
- Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej, wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
- Ułatwia zmianę biegów, regeneruje zużyte synchronizatory.
- Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnych mostów, przekładni, reduktorów.
- Zmniejsza wibracje i hałas, eliminuje zgrzyty przy zmianie biegów.
- Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet pięciokrotnie.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwow ekstremalnych warunkach eksploatacji.
- Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.
- W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno - metalowa umożliwia dalszą jazdę, nawet ponad 500km.
- Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
- Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu (zmęczeniu powierzchni metalu).
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet dziesięciokrotnie.
- Mikrotwardość - 4000-4500MPa (400-450kG/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500MPa (250kg/mm2).
- Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100.000km przebiegu.
- Chroni środowisko naturalne.

Aplikacja Ceramizera CB jest banalnie prosta:
1. Rozgrzej olej w skrzyni biegów jadąc 10km.
2. Wyłącz silnik i dodaj Ceramizer do skrzyni biegów.
3. Przejedź samochodem kolejne 10km.
4. Przejedź 200 metrów na biegu wstecznym.
ilość preparatu potrzebna do ceramizacji powierzchni trących:
Ilość oleju w podzespole (w litrach) 1-2 L 2-5 L 5-8 L
Zalecana ilość dozowników ⇒ 1 doz. 2 doz. 3 doz.


w jaki sposób działa CERAMIZER?
Ceramizacja to proces, który zachodzi pod wpływem temperatury w miejscach tarcia. Aby proces miał miejsce niezbędne są: cząsteczki Ceramizera, cząsteczki metalu (które przemieszczają się w oleju mechanizmu), olej oraz wysoka lokalna temperatura (spowodowana tarciem).
Na skutek lokalnie występującej wysokiej temperatury (ponad 900oC) powstającej w miejscach tarcia, następuje "topnienie" Ceramizera. Stopione cząsteczki Ceramizera charakteryzują się wysokim stopniem łączenia z cząsteczkami metalu. Cząsteczki Ceramizera przenoszą cząsteczki metalu zawarte w oleju, w zużyte miejsca (selektywne przenoszenie), gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową.
Można to porównać do "mikronadspawania" cienkiej warstwy materiału w miejscach zużycia przy pomocy mikrocząsteczek Ceramizera, mikrocząsteczek metalu oraz wysokiej temperatury. Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu. Zobacz film na YouTube: "Ceramizer Ceramizery jak działa preparat?"
Wraz z upływem kilometrów (po około 1500 km) warstwa ta w wielu przypadkach odbudowuje i wyrównuje powierzchnie do wartości bliskich nominalnym.