Ceramizer CS-X do silnika (1/4 mili,OFF Road,Track Day)
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
KORZYŚCI po stosowaniu Ceramizera CS-X do oleju w silnikach spalinowych
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
- Zapewnia stałą ochronę trących się powierzchni silnika na około 10.000km jazdy sportowej lub 15.000km standardowej jazdy. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas ekstremalnej jazdy, znacznego obciążenia silnika, wysokiej temperatury oleju, nagłych zmian prędkości obrotowej.
- Proces tworzenia warstwy ceramiczno-metalowej trwa tylko 100km.
- Eliminuje całkowicie suche starty. zabezpieczając powierzchnie trące podczas częstego uruchamiania silnika (zwłaszcza w warunkach zimowych, nawet poniżej -30°C).
- Zabezpiecza silnik przed chwilowym przegrzaniem wynikającym z procesów zwiększonego ekstremalnego obciążenia i tarcia w trakcie jazdy o charakterze sportowym.
- Zabezpiecza przed zużyciem powierzchnie tarcia: cylindrów, pierścieni, rowków pierścieni, płaszczy tłoków, panewek, czopów wału korbowego, łożysk wału korbowego, krzywek rozrządu, popychaczy zaworów, cylinderków i tłoczków automatycznych popychaczy zaworów, łożysk wałków rozrządu, łańcuszka rozrządu, piast i sworzni tłokowych, łożysk i zębów pompy olejowej, wtryskiwaczy (od strony olejenia).
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się metalowych powierzchni silnika.
- Zatrzymuje procesy zużycia powierzchni tarcia na około 10 000 km jazdy sportowej.
- Aktywne komponenty wyrównują mikrodefekty i błyskawicznie obniżają współczynnik tarcia trących się metalowych mechanizmów silnika, przez co poprawiają proces smarowania trących się detali silnika.
- Zwiększa interwały regulacji luzów zaworowych.
- Zwiększa moc, moment, sprawność, dynamikę silnika.
- Obniża temperaturę oleju.
- Przywraca nominalne ciśnienie oleju.
- Zmniejsza zużycie oleju - tzw. „branie oleju”.
- Zwiększa i wyrównuje ciśnienia sprężania silnika.
- Ułatwia rozruch silnika.
- Zmniejsza ryzyko zapieczenia i blokady pierścieni tłokowych.
- Zmniejsza uciążliwe wibracje i hałas, zapewnia cichszą pracę silnika.
- Regeneruje powierzchnie tarcia silnika podczas eksploatacji, bez konieczności demontażu mechanizmów - wystarczy zaaplikować go do oleju.
- Kompensuje luzy wynikłe ze zużycia trących się powierzchni.
- Redukuje dymienie i cząstki stałe.
- Pozwala osiągnąć oszczędności na paliwie do 5%.
- Wydłuża żywotność silnika.
- Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnymi metodami napraw.
ILOŚĆ PREPARATU (liczba opakowań), potrzebna do ceramizacji powierzchni par tarcia
pojemność silnika: | liczba opakowań: | |
DOZOWANIE PREWENCYJNE | od 1 do 2 litrów | 1 opakowanie CS-X |
od 2.1 do 3 litrów | 2 opakowania CS-X | |
od 3.1 do 5 litrów | 3 opakowania CS-X | |
od 5.1 do 8 litrów | 4 opakowania CS-X | |
od 8.1 do 12 litrów | 5 opakowań CS-X | |
DOZOWANIE REGENERUJĄCE | od 1 do 2 litrów | 2 opakowania CS-X |
od 2.1 do 3 litrów | 4 opakowania CS-X | |
od 3.1 do 5 litrów | 6 opakowań CS-X | |
od 5.1 do 8 litrów | 8 opakowań CS-X | |
od 8.1 do 12 litrów | 10 opakowań CS-X |
czym jest Ceramizer ?
Ceramizer do silnika, opracowany na rynek zagraniczny jest dostępny w takich krajach jak Szwajcaria, Wielka Brytania czy USA. Co ciekawe zainteresował się nim również rynek azjatycki.
Ceramizer należy do grupy materiałów złożonych z drobnych cząstek krystalicznej ceramiki, rozmieszczonej na osnowie metalowej. Jego zadaniem jest regeneracja wewnętrznych elementów silnika, poprzez tworzenie powłok metalo-ceramicznych, w miejscach gdzie występuje zjawisko tarcia. Powłoki mają grubość rzędu kilku mikronów i są zadziwiająco wytrzymałe.
Ceramizera nie należy mylić z butelkowymi zagęszczaczami olejów. Zagęszczacze tylko doraźnie kamuflują zużycie silnika (dymienie, branie oleju). Zwykle po kilkuset kilometrach czar pryska. W odróżnieniu od nich, ceramizery posiadają mocne argumenty. Jednym z nich jest test na 500 km bez kropli oleju (zobacz film na YouTube: "Test ceramizera, jazda bez oleju Hondą Civic"). Silnik samochodu był badany przez niezależnego eksperta mechaniki samochodowej Jacka Chojnackiego. Mimo pokonania podczas testu 562 km bez oleju w silniku, panewki nie miaływiększych uszkodzeń, niż inne, w autach o podobnym przebiegu. Dodatkowo silnik, przed zabiegiem ceramizacji, posiadał słabszą kompresje na cylindrach. Po ceramizacji wróciła ona niemal do wartości fabrycznych.