


- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy
(14 dni na zwrot towaru
- od momentu jego otrzymania) - Szyfrowane dane i transakcje

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji. W razie konieczności obsługa sklepu będzie się z Tobą kontaktować także telefonicznie. Pamiętaj, że przysługuje Tobie prawo odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny.
Archoil AR9100 estrowy modyfikator tarcia na 5,6L oleju
towar niedostępny






Opis


Archoil AR9100 200ml - modyfikator przeciwtarciowy z technologią smarowania stosującą nanoboran potasu. Produkt przetestowany w samochodach wyścigowych Formula Atlantic. Rekomendowany przez amerykańskiego kolekcjonera aut, Jaya Leno.
Archoil AR9100 to nanotechnologiczny dodatek estrowy do każdego oleju, redukujący tarcie do współczynnika tarcia tak niskiego jak 0,037. Redukuje temperaturę pracy nawet o 40%, eliminuje korozję i zanieczyszczenia, wydłuża okresy pomiędzy wymianami oleju (podwyższa TBN i jednocześnie obniża TAN oleju), redukuje zużycie elementów nawet o 90% a także zmniejsza zapotrzebowanie na energię i paliwo. Wyśmienity do największych wyzwań smarowania silników i przekładni. AR9100 dodany nawet do mineralnego oleju bazowego pozbawionego innych dodatków wykazał rewelacyjny wynik w teście: Four-Ball Wear Test.
Nawet w połączeniu z najlepszymi olejami AR9100 generuje dodatkowe chemiczne wiązanie z metalowymi powierzchniami. Zapewnia to ogromną odporność na zużycie, ochronę przed ekstremalnym ciśnieniem i niski współczynnik tarcia na poziomie 0,0375.

Do silnika wyścigowego Mini Cooper'a, w którym stosowano olej rajdowy Motul 300V, dodano AR9100. Efektem tego zredukował się hałas, temperatura oleju spadła ze 105°C do poniżej 95°C, maksymalna prędkość wzrosła o około 2%.


KORZYŚCI po zastosowaniu
ARCHOIL AR9100 do oleju
- Zawiera silnie polarne estry, które przyklejają się do metalowych powierzchni, zapewniając dobrą penetrację i ochronę wszystkich elementów silnika. Poprawia właściwości błonotwórcze oleju.
- Delikatnie usunie i rozproszy wszelkie osady szlamu, lakieru i nagaru, które nagromadziły się w silniku. Ciągłe korzystanie AR9100 utrzyma silnik w czystości.
- Stosowany jednocześnie z modyfikatorem paliwa AR6900-D MAX (diesel) lub AR6900-P MAX (benzyna) zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi silnika.
- Bardzo polecany przez użytkowników amerykańskich marek z silnikami o bardzo dużych pojemnościach. Szczególnie z wtryskiwaczami HEUI gdzie do momentu rozgrzania się silnika występują problemy z dymieniem, głośnym klekotem i zmniejszoną mocą. AR9100 został wyróżniony przez amerykański DIESEL POWER MAGAZINE.
- Zwykle wydłuża okresy między wymianami oleju. AR9100 zwiększa TBN oleju, co pomaga zapobiegać jego zakwaszeniu podczas wydłużonych okresów między wymianami oleju. Poprawia stabilność oleju silnikowego, zmniejszając szybkość zubożenia jego właściwości ochronnych.
- Jego wyjątkową cechą jest brak degradacji na skutek wilgoci. Minimalizuje skutki przedostawania się płynu chłodniczego do oleju.

- AR9100 w proporcji 3,5% (35ml na 1L oleju) dostarcza ponad 1100ppm nanoboru do oleju silnikowego, a w proporcji 10% w oleju przekładniowym aż ponad 3300ppm nanoboru. To wielokrotnie więcej niż oferuje jakikolwiek olej (nawet klasy racing/motorsport) dostępny w sprzedaży w postaci znacznie mniej skutecznego mikro boru.
ZASTOSOWANIE:
AR9100 może być dodawany do oleju silników diesla i czterosuwowych silników benzynowych, a także oleju przekładniowego do manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych,..

...skrzyń rozdzielczych i olejów hydraulicznych, w tym płynu wspomagania kierownicy. Można stosować do silników z filtrami cząstek stałych, z Turbo oraz silników z bezpośrednim wtryskiem.
Nie stosować do automatycznych skrzyń biegów.
DAWKOWANIE:
Opakowanie 200ml wystarcza na 5,6L oleju silnikowego lub na 2,5L oleju przekładniowego, a w przypadku samochodów o mniejszych pojemnościach istnieje możliwość wykorzystania jednego opakowania 200ml do silnika i skrzyni biegów.
- Do olejów silnikowych stosuj proporcje 35ml na 1L oleju.
- Do olejów przekładniowych lub hydraulicznych stosuj proporcje 100ml na 1L oleju