XADO Atomex Stop Leak Radiator

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 63,10 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
  (1 ml = 0,25 zł )
63.10
ilość szt.
Zyskujesz 6 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Xado AtomEX Stop Leak Radiator (SLR) 250ml - stoper z syntetyczną formułą do uszczelnienia układu chłodzenia. Zasada uszczelniania, wypełniania defektów przez SLR jest podobna do działania Revitalizanta®, w produktach Xado do układów smarowania.

Likwiduje przecieki w sposób bezpieczny, bez zapychania nagrzewnicy czy zalepiania kanalików głowicy. Do trudno dostępnych miejsc wycieków często niełatwych do zlokalizowania nawet przez serwis. Specyfik nowej generacji, można go stosować nawet zapobiegawczo ze świeżym płynem chłodzącym. Polepsza jego właściwości. Całkowicie likwiduje przecieki i pocenia, należycie i na długo hermetyzuje pęknięcia i niewielkie ubytki. Powstrzymuje wycieki spod złączy przewodów elastycznych i uszczelek bloku silnika czy głowicy. A także stopuje wycieki z nagrzewnicy i chłodnicy. Doszczelnia uszczelkę głowicy.

Korzyści po zastosowaniu Xado Stop Leak Radiator do płynu chłodzącego

  • Może być stosowany w silnikach benzynowych, diesla oraz innym osprzęcie z cieczowym układem chłodzącym.
  • Jest mieszalny z wszystkimi rodzajami płynów chłodzących.
  • Nie jest toksyczny i nie zawiera kwasów.
  • Jego skład jest neutralny w stosunku do materiałów uszczelnień takich jak: simeringi, uszczelki, węże gumowe, chłodnice aluminiowe, plastikowe i stalowe.
  • Konserwuje układ chłodzenia i go uszczelnia. Chroni przed korozją oraz rdzą w długim okresie czasu.
  • Smaruje pompę wodną.
  • Zapobiega odkładaniu się złogów wapnia.
  • Nie klajstruje i nie zmniejsza drożności newralgicznych elementów przez, które musi przepływać płyn chłodniczy.
  • Zapobiega dymieniu i ubywaniu płynu chłodniczego.
  • Po zastosowaniu, utrzymuje właściwe ciśnienie w układzie chłodzenia, co zapobiega gotowaniu się płynu, przegrzaniu silnika.
  • Można stosować zapobiegawczo ze świeżym płynem chłodzącym. Poprawia jego właściwości, doszczelnia uszczelkę głowicy.

 

Sposób użycia:

Jedną butelkę 250ml, można maksymalnie zastosować do 12L płynu chłodniczego (według użytkowników, optymalny rezultat uzyskuje się dla przedziału 6-10L).

  1. Rozpocznij na zimnym silniku ponieważ istnieje ryzyko poparzenia.
  2. Uruchom silnik i zaczekaj do podniesienia się temperatury. Silnik ma być ciepły, ale nie gorący.
  3. Dokładnie wstrząśnij butelką. Uszczelniacz SLR, ze względu na swój unikalny skład, ma niejednorodną strukturę. Dobre wymieszanie zwiększa jego skuteczność.
  4. Zgaś silnik i zawartość butelki wlej do zbiornika wyrównawczego.
  5. Uruchom silnik. Powinien pracować na wolnych obrotach przez 5-10 minut z włączonym ogrzewaniem, ustawionym maksymalnie.
  6. Przejedź z 5 km w celu rozprowadzenia specyfiku po całym układzie chłodzącym.
  7. Sprawdź, czy wycieki ustały. Dalsze wycieki oznaczają że nieszczelność jest zbyt duża lub przyczyna awarii jest inna.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl